Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hei alle sammen. Jeg har litt vogn-dilla, og gleder meg virkelig til å kjøpe vogn igjen. Nå har jeg forelska meg veldig i Herqules som er et undermerke av emmaljunga. Tenker på denne med hardbag. Er det noen med erfaringer fra denne?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg har sett på den selv,den ser veldig fin ut...men virker litt tung. Spør etter PrincessBabbel på skravle,vet hun har den.Har spurt henne om denne vogna selv;-)
Lille søtnos Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Veldig tung synes jeg. Ellers fin. Det er ikke et undermerke av E., men de importerer den. Tror den er sveitsisk. Jeg byttet min med en lettere vogn.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Vurderer den vogna sterkt selv. Mannen min skal å se på den vogna i dag. Så får jeg høre om den er så tung som alle skal ha det til... Den er jo bare kjempestilig synes jeg!! La inn et innlegg her ang den vogna for en ukes tid siden ca , men det var liten respons..... Så får håpe du får flere tilbakemeldinger...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Jeg kan "dytte" opp mitt innlegg, så kan du lese tilbakemeldingene jeg fikk...... Et øyeblikk bare.....må lete litt...
Gjest Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Limer inn dette fra et annet svar jeg har svart Her er jeg! hehe.... Ja den er tung for å være 3 hjuling, altså den har litt tyngde foran på den. Men dette gjør den veldig velte sikker Og den har breie hjul, så du skal være flink om du velter denne. Har hatt teutonia, quinny & hartan 3hjulinger før, og denne er jeg mest fornøyd med. Eneste er at den tar litt plass i bilen, men om du har en simo vogn så tar den kanskje mindre plass enn simoen, hehe... Alt i alt, jeg er kjempe fornøyd med den og kommer ikke til å kjøpe noen annen nå (dette er vogn nr 5 til mini på 11 mnd) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå