♣jolanta♣ Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hei! Bare lurer på om du er igang igjen jeg - kom tanta som bestilt? Jeg har hatt litt småblødninger i over en uke (trodde tanta kom alt for tidlig i forhold til normal syklus) og begynte å lure på om alt var blitt helt unormalt. Men nå kjennes det ut som om det kommer hvert øyeblikk og dermed blir det faktisk ikke så galt i forhold til tidligere. Da skal jeg ringe Riksen for å få mer info ang. kortvarianten jeg skal begynne på ved neste mens samt muligens litt mer konkrete tidspunkter. Skal bli godt å komme igang igjen, selv om det har vært deilig å være uten medisiner og kunne kose seg meg litt vin og øl. Vi høres vel nærmere! Regner med at det er flere som er noenlunde likt i løype også. Klemmer fra
Flippa m Frida Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Hei Jolanta Jeg blander meg litt inn i samtalen hvis det er greit for jeg har prøvd å sendt post til vilsågjerne uten å ha fått svar, så jeg er litt nyskjerrig på det samme. Var veldig frustrert selv for venta og venta på mens, men i går kom den. Så nå er vi heldigvis i rute. Ringte St. Olavs i dag og meldte fra, og da ble vi bare utsatt med en dag fra den opprinnelige planen. Så nå er jeg bare letta og glad og veldig forventningsfull. Da kommer det snart medisiner og brev med regime i posten snart. Håper den fine gjengen fra forrige runde følger hverandre like bra som sist, det var godt å ha dere å dele erfaringer med - veldig takknemlig for det. Vi snakkes vel
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hei på dere jenter ). Så godt å finne dere igjen her ! Jeg har vært bortreist en stund,det samme har tanta... Men heldigvis kom hun i går,slik at jeg i dag fikk ringe inn mens. Så da er jeg straks i gang igjen heldigvis,noe jeg er svært lettet over! Ikke godt å bekymre seg over slike tante -greier. En blir jo så livende redd at det skal ødelegge for hele forsøket ! Men heldigvis,alt går fint ! Håper du også har fått greie nyheter jolanta,slik at du også snart kommer i gang.Heldig du som får kort regime,høres mye greiere ut det... Flippa :Jeg svarte på en mld jeg fikk i fra deg i forrige uke,men har siden ikke fått mld fra deg....Glad du også har fått ringt inn,vi følger vel hverandre ganske likt denne gangen også vi. Dette skal vi klare jenter-SAMMEN! Er vanvittig glad jeg har dere alle! Klem fra
♣jolanta♣ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Hei på dere! Koselig å høre fra deg igjen også, Flippa. Ja, i dag kom tanta( den var faktisk ganske så i rute heldigvis) og da fikk jeg tatt telefonen til Riksen. Så sant den ikke tuller med meg neste måned ( og kommer mens jeg er på ferie) skal jeg begynne med sprayen på syklusdag 1 og sprøyter på dag 2 ved neste mens( dvs. da i uke 21) Det er satt av for mulig egguttak i uke 24. Ja, jenter da er vi snart i gang igjen og er glad vi også denne runde kan følge hverandre. Jeg går forresten til akupunktur/fotsone 1 gang i uken nå for å styrke kroppen. Noen av dere som har en bra "oppskrift" for å spise så sunt som mulig? Særlig unngå sukker og hvetemel. Jeg må innrømme at jeg har vært veldig frista i det siste - særlig med en mann som alltid "hamstrer" godterier til helga er det ikke lett å motstå. Ha en riktig god helg! Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Hei på dere ). Vi blir vel temmelig likt denne gangen ser det ut til. Blir vel uttak i uke 24 på oss alle ) Jeg skal ha høyere doser denne gangen,og i følge skrivet jeg fikk skal jeg ha lavere doser spray denne gangen i fra den dagen jeg begynner å stikke. Er så opprømt over at vi endelig snart er i gang igjen ! Dette må vel bli vår sommer jenter ? God lørdagsklem!)
♣jolanta♣ Skrevet 30. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2007 Hei igjen! Så kult da - at vi sannsynlig vil ha uttak samme uke. Nå gleder jeg meg til å komme igang igjen jeg da, men først gleder jeg meg til en velfortjent ferieuke i syden om snaue 2 uker. Sannsynigvis blir det oppstart med spray og sprøyter uken etter at vi kommer hjem. Ja, jeg håper virkelig dette skal blir vår sommer og at vi kan gå inn i høsten med voksende mager. ( selv om det akkurat nå føles uvirkelig) Vi høres da!! Ha en fin 1. mai uansett om dere går i tog, jobber eller bare slapper av. Jeg skal ut og spille i 1. mai-toget så det blir ikke helt fri på meg. Klemmer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Hei igjen jolanta ). Godt å høre at du står for hornmusikken i morgen ! Her blir det stille og rolig feiring,men vi håper på godt vær. I såfall blir det tur dag for vilsågjerne-familien. Gleder meg til vi er i gang,henta 1 spray på sykehusapoteket i dag. Medisiner for 13 000 venter på å bli plukka opp etter 17 mai. La oss håpe vi går en positiv sommer i møte ! Klem fra
♣jolanta♣ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg venter nå på info og resept i posten - håper jeg får det før jeg reiser på ferie, så alt er klart til jeg kommer hjem. Plutselig kommer tanta, vet du...... Skal du gå på de samme medisinene som sist, bare med høyere dose på sprøytene? Jeg hadde jo rimelig stor dose på sprøytene sist, så vet ikke om det er så mye større dose man kan ta ( hvis jeg forsto sykepleier rett). Men jeg får nå se når jeg får resepten. God helg, så høres vi. Om ikke mange dagene skal jeg begynne å pakke litt sommertøy, bikini etc. Gleder oss masse til å reise. Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Hei på deg jolanta ). Sommertøy og ferie høres ut som en flott ting å bevilge seg rett før forsøk.Skjønner godt dere gleder dere ! Nå er det nedtelling her,kun elleve dager til spraystart ).Jeg er klar som et egg !Starter med en dusj i hvert nesebor morgen og kveld frem til sprøytestart.Ny ( STOR) dose gonal-f 300ie,og bare en dusj i ett nesebor morgen og kveld fra spraystart.Spennende ! Håper du samler gode opplevelser på ferie jolanta.Slik at du er uthvilt til moroa starter på igjen.Den som kunne slappet av under palmene *sukk*... I stedet skal det jobbes inn fritid til forsøket her,så jeg har brettet opp armene godt nå,og er i full aktivitet på jobben.Alt for en god sak ). Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå