Gå til innhold

For en herlig dag!

Millerine

Anbefalte innlegg

Ja, for vi var på vår første ultralyd! Noe vi har gledet oss kjempe, kjempe til. Jeg var spent på om det var en eller to der inne, og ikke minst om en eller to hadde det fint!

Vi fant raskt frem til nurket som bor der, og han var så søt og fin og med fin nesten-menneske-figur! Og det bitelille hjertet da... og slo kjempefort og jevnt, 167 i puls. Dunk, dunk, dunk, kjempefort. Vi fikk også høre på det, og det var en så stoooooor opplevelse! Nurket hadde lagt seg perfekt til der inne og trivdes som bare det. 16mm slik det skal være nå, jeg er 8 pluss 2.

Det var så bra å få hilse på nurket, nå er alt så mye mer personlig og virkelig. Nå vet jeg hvem jeg snakker med der nede! At det ikke var to inni der er på ingen måte noen nedtur, herregud, jeg føler meg som verdens heldigste som har et mirakel i magen.

Så her i huset er det stor lykke om dagen. Alt er så rart, så rart....

Klemmer til alle fra

Fortsetter under...

hei hei...

er så enig med deg. en vanvittig herlig følelse. jeg var på ul i går, og såg det herligeste syn. hjertet som slo, og alt var kjempefint. jeg har jo vært litt bekymret pga blødninger, men fikk svar på det da jeg var på akutt time på volvat på tirsdag. så jeg fikk en snik titt da oxo.

hadde noen små blod ansamlinger som ville komme ut, er sykemeldt en uke for å ta det med ro. koser meg hjemme jeg nå. hehe

pittelitt skuffet over at det ikke var to miraker, men elsker den lille i magen uansett.

vi er super fornøyd med å ha blitt gravid, og skal ikke bli storforlangende.

mange klemzer fra

Hei Aprilmor! Så bra du har fått sett det lille hjertet og blitt beroliget av legene. Håper ikke du bekymrer deg mer nå, men slapper av og bare gleder deg. Det er jo umulig å aldri bekymre seg over disse nurkene da! Det går litt opp og ned det. Må bare ikke bli for mye. For bekymrer vi oss, føler jo nurket det.... Flott du koser deg hjemme med sykemelding! Sykemeldt jeg også, men ikke så mye kos, er så kvalm...men glad!!!!! Og det er det viktigste.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...