Gå til innhold

Ruger på andre dag med smerter i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der

Er det noen som har tilsvarende erfaring? Jeg fikk satt inn 2 egg i går og hele dagen foreløp smertefritt. Idag derimot har jeg hatt veldig øm og oppblåst mage, som gjør at jeg knapt kan gå/ stå oppreist. Synes jo det virker veldig tidlig å få symptomer og oppfatter dette som relativt skremmende. Noen som vet hva dette kan komme av?

Skrevet

Du må ikke bekymre deg! Magen/underlivet ditt er ømt og sårt etter alt det har vært igjennom de siste dagene, ikke rart du har vondt. Det er ganske vanlig. Selv hadde jeg det akkurat slik, ikke så vondt første dagen, men vondere etterhvert. Det varierte veldig. Det tar nok noen dager før ømmheten gir seg helt. Husk at det jobbes en del nedei der etterhvert også, det er vanlig med mange slags smerter. Jeg hadde både stikking, strekking, murring og alt mulig rart. Og det gikk jo bra til slutt allikevell! Så slapp av nå og kos deg som ruger.... (ikke så lett, jeg vet!!!)

Klem

Skrevet

jeg hadde også stor,hoven og vond mage etter innsettingen... Til meg var det etter uttaket... Det gikk gradvis over... Tror ikke du skal bekymre deg... Lykke til... å kos deg som ruger...

Skrevet

Hei du.

Det er nok smertene etter egguttakingen du merker? Jeg hadde det egentlig OK de første dagene etter egguttaking, men så begyndte jeg å bevege mer på meg og gjøre diverse ting. Da kom smertene og jeg måtte sykemeldes i 2 uker og bare ligge på sofaen. Eggstokkene blir veldig medtatt av egguttakingen, spesielt hvis det var mange follikkler.

Meget forskjellige hvor mye folk merker til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...