Gå til innhold

noen som er helt ferske her?

Anbefalte innlegg

vår første var heller ikke planlagt, , begynner også å skjønne at man blir opphengt og til tider gal, sånn som jeg sa jeg ikke skulle bli, men men men... har også hatt en haug med symptomer( har sikkert ikke det, men føltes sånn:)

ser du har ei jente som er like gammel som min:) får pøve å lage en lien baby-bror/søster til de små snuppene.

Fortsetter under...

Er snart inne i vår 1. pp vi også. Har tr nå, så må se og bli ferdig med den først. Har en ufattelig ustabil syklus, så aner ikke når jeg har eggløsning....kan jo bli spennend. Har en gutt på 11 mnd, og vi ønsker to nokså tette, så da er det bare å kjøre på:)

Annonse

Så morsomt at det er så mange ferskinger her! Er akkurat ferdig med TR, og inne i 1pp! Har ikke barn fra før, så alt er helt nytt!! Har ikke tenkt så mye på EL osv, tar det litt som det kommer. Kan ikke si jeg helt har skjønt hvordan jeg skal regne meg fram til det heller, men satser på EL ca 14 dager inn i syklus.... Stemmer?

Er helt ny her jeg også.Fikk mensen igår,første gang etter fødselen. Har ei jente på snart 5 måneder,så vi ønsker oss to tette vi også.

Regner med det var mensen som kom for jeg verker i magen og jeg blør en god del. Så da er vi vel på vei inn i 1 pp. Spennende dette.

Min mann og jeg har like mye babydilla så dette lover bra. :)

Må det sitte en spire for oss alle!!!

Å himmel og hav! Vi har akkurat bestemt oss for å prøve å få barn, har gått på p-piller med blødninger i hytt og pine, så vet egentlig ikke når jeg får mensen. Men får se nå når jeg har sluttet på pillene, om kroppen kommer i sitt vante spor igjen....men jeg blir litt forvirra av alle disse forkortelsene dere bruker. Noen som kan forklare? Er helt fersk i dette gamet altså...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...