Gå til innhold

noen som er helt ferske her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fersk ja.. vier i 1.pp. Synes det er rart.. skal ha mensen nå til uka hvis det ikke klaffer.. men jeg skal på fest nå i helga! Vet ikke åssen jeg skal gripe det an; er jo ikke gravid men kan jo likevel være dt.. med hensyn til alkohol.. blir ramaskrik hvis jeg ikke drikker..erfaringer?

Annonse

jeg er helt ny her!

vet ikke når TR er ventet, for jeg har nettopp sluttet med minipilla, og med den hadde jeg ikke mens... så når jeg ser alle her som har oversikt over syklusen sin blir jeg imponert... har aldri hatt kontroll på det der jeg :)

er kjempespennt! vet ikke hvordan jeg skal klare å vente!

vi har en sønn som blir 2 år i mai... men han var ikke planlagt, så hvordan det er å prøve vet vi ikke...

Er i vår 1 pp og dette er spennende! :-)

snuppegulle! Jeg har samme problem som deg, skal på fest i helga, og er jo for tidlig å påvise eventuell graviditet(har IKM 7. mai) så er ikke noe vits i å teste liksom...Det er en privat fest og ikke så mange folk så det merkes om jeg ikke drikker...Begynte å tenke litt på dette, og kom fram til at jeg kommer til å drikke. Herregud, tenk om vi ikke får det til på lenge da, skal ikke jeg få feste i det hele tatt jeg da! Livet kan jo ikke stoppe opp bare fordi vi prøver! Mange som har blitt gravid i fylla også(skal ikke det asså), og det går som regel bra det å!

Annonse

Vi begynner å prøve nå.sluttet på nuvaring forrige lørdag. på tirsdag fikk jeg mens og nå nærmer jeg meg slutten.

man sier jo at man har el ca 14 dager etter mens. er det 14dager fra 1.mens dag eller 14 dager etter siste mens dag noen som vet? jeg burde kanskje kjøpe meg el tester?

Er vi 1. pp vi og. Tiden går bare SÅ sakte!

Snuppegulle! For å dele erfaringer så er jeg russ i år. Og så langt har jeg klart meg kjempe fint uten alkohol. Og grunnen til at jeg ikke har drukket er ikke så mye at vi prøver å bli gravid. Tror ikke jeg hadde klart å drikke hver kveld akkurat så litt sånne grunner. Men det er sykt overrated og! Har hatt det kjempe gøy selv om jeg ikke har drukket! Nå pleide jeg også å drikke før når jeg skulle noe da. Tar bare en kveld av gangen og ser om jeg føler for å drikke eller ikke, og så langt har jeg ikke trengt det :)

Jeg er fersk og utålmodig:-) Vi er straks inne i vår 2.pp, og kan ikke forstå hvorfor jeg ikke ble gravid i første runde....:-)))

Jenta vår var ikke planlagt, så jeg aner ikke hvordan det er å prøve, men begynner allerede å få en ide om at det er lett å bli opphengt i syklusen og diverse symptomer. Mensen kom i dag, men jeg har følt meg skikkelig gravid opptil flere ganger allerede før den kom:-))))

Puh:-)

Jeg om min sambo skal snart inn i vår 1.pp. :) Har TR på besøk nå, så om et par uker blir det prøving for fullt!! Det er litt kjedelig da, for med min samboers jobb er han hjemme bare annenhver måned (4 uker borte, 4 uker hjemme), så det blir ikke like mange pp som vi skulle ønske.... Men det blir i alle fall aktive perioder når han er hjemme!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...