Gå til innhold

Da har jeg født...TO prinsesser...=)

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Hei på dere...

joda,jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning 17 april og 20 april ville de ikke la de være i magen mer,for jeg hadde et ganske ille tilfelle...jeg har faktisk fortsatt proteiner og høyt blodtrykk...!!huff...men det går bra=)=)

jeg var ganske sliten på fredag for jeg hadde hatt vonde tak noen dager og jeg var litt redd for mine små gullunger.. så jeg spurte legen om jeg kunne få ks og det neste var at det kom en dame inn og gjorde meg klar,så det gikk rimlig fort..og ble sendt til operasjon med en gang...alt gikk bra...men måtte ligge til oppservasjon 1 døgn pga blodtrykket ikke hadde gått ned...så jeg så mine to snupper neste dag og de er helt perfekte...=)

har hatt det ganske vondt nå i ettertid åsså..hadde 40 i feber her om dagen og ganske vondt i såret..men nå begynner ting virkelig å lette..=) så jeg ble skrevet ut i dag..deilig..=)

jentene mine er fortsatt på nyfødt intensiv,men har det helt bra..de ble jo født 35+0 så må være der litt til i og med at de har litt gulsot åsså..

Vilde veide 2450gr og Linnea veide 2335 gr...

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse Maria ;) Endelig var det din tur...Skjedde det samme med deg ja... Hadde jo det samme jeg også vettu, høyt blodtrykk og protein i urinen. Men ville ha de den riktige veien jeg da. Kan jeg spørre om hvorfor du ikke fødte de normalt??!! Alt går kjempe bra her hvertfall guttene er jo blitt så store, Lucas veier nå 4785 og William veier 4765 så de er veldig like i vekt enda. Tv1 (lucas) har faktisk tatt igjen broren... Godt du har kommet deg på beina igjen da, kan ikke tenke meg at det er noe særlig det såret også når du attpåtil fikk feber... :) Blir vel kansje ett par uker dine også da slik som mine var..... Jaja.... Kose dere masse videre da :) Blir bedre da du kommer hjem med de vettu.

Klem fra oss.....

tusen takk alle sammen..=)

ks22: jeg var så sliten..så jeg orket rett og slett ikke tanken på å bruke lang tid på å få de ut..i tillegg så ble jeg plutselig så redd for at noen skulle skje,med tanke på den som blir igjen etter tv1 er ute..men jeg angrer ikke på valget..=)

nå skal jeg dra på sykehuset til snuppene,i tillegg har jeg begynnt å blø i såret og har helt jæææææv.......... vondt når jeg tisser...huff!! ingen ende på dette her jo..

lykke til alle sammen..

Tips til vondt når du tisser. Litt ekkelt men, hvis det hjelper... Hold et håndkle eller vaskeklut eller masse papir mot underlivet og tiss gjennom det. Da holder du på plass bekkenbunnen mens du tisser. Jeg måtte det i et par uker etter første fødsel. Tisset i dusjen. Ja det er ekkelt, men det er så mye som er lite sjarmerende etter en fødsel. Håper du snart får det bedre!

Annonse

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE.

Så fint å høre at alt er bra med begge babyene og deg. Nydelige navn du har også.

Litt misunnelig nå altså :-) Jeg har nettop kommet hjem fra Rikshospitalet, etter 14 dager strengt sengeleie (pga livmorhals). Ble kjent med en jente der som fødet i går, 2 jenter, sååå vakre. Nå gleder jeg meg enda mer.

Masse lykke til maria :-)

Gleder meg til å høre oppdatering.

takk for tips ang tissing..=) hehe.. har faktisk prøvd å tisse i dusjen..hold på å grine meg ihjel...!! så jeg har funnet ut at jeg må drikke masse vann! det kommer sikkert av det dumme kateteret..æsj asså..

skal ta ut stiftene til mandagen,gleder meg til det,for nå klør det ja..hehe..

lykke til alle sammen..og takk for alle gratulasjoner=)=) gled dere ja..gleder meg som bare det til å se mine to små gulljenter i morra igjen..de er så vakre og søte..=)

kleeeem..

Hei og gratulerer så mye med dine prinsesser:-)!

Snakket med Gunvor forrige helg, og hun fortalte stolt at de var kommet:-). Håper alt står bra til med deg og jentene.

Hvordan går det med såret ditt? Hvorfor begynte du å blø i det?

Mine var 1910 og 1980 gram forrige uke, men håper de får være der inne litt lenger, selv om alt begynner å bli tungt nå.

Lykke til videre!

Heheh..ja,hun gjorde nok det ja..=)

alt er bra med de små ja..de er såååå snille så..

det går greit med såret..tok ut stiftene i dag,uten om ett,som de ikke ville ta ut enda..det var den det var blødd fra..for noen dager siden så tok de av plasteret for å skjekke såret,siden jeg hadde 40 i feber,og da klemte de å sto i ganske bra..så kan være pga det..men var ikke no farlig da,de sa at såret var fint..så da stoler jeg på det..

imorra får jeg svar på dyrkninga av urinen nok en gang..håper for guds sin skyld at det er UVI alså..så blir jeg hvertrfall kvitt det vonde når jeg tisser...=)

gullungene dine er jo store og fine da..men best de blir litt til ja..=)lykke til..håper du holder ut ja..hehe..

Gratulerer med 2 prinsesser:-) Vi hadde jo termin nesten på likt, jeg har 29.mai, men mine har ikke bestemt seg for å komme enda... Har litt rier innimellom, hodet til nr 1 er godt festet og meget langt ned i bekkenet...Legen skal rive og røske litt på mandag om ikke noe har skjedd til da...

Lykke til videre, håper mine også kommer snart

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...