Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg vært hos en gynekologog sa det som det var at jeg ville bli gravid selv om jeg måtte reise utenlands, noe han sa han ikke hadde noe med. Greit nok, fikk tatt alt av prøver men må dra til legen min og få tatt blodprøver. Han sa at han ville anbefale meg og ta laproskopi for og se på egglederne. Det fordi jeg har hatt syster og har blitt operert på eggstokkan. Han søkte meg ikke dit men kan legen søke meg til en sånn undersøkelse? Er det slik at jeg må dra tilbake til han for å ta ul før jeg reiser til nordica eller er det nok å ta kontakt med de når jeg har eggløsning og da sette en eggløsningssprøyte? Lurer altså på hva gjør jeg nå?

Er blitt så utålmodig, hehe. Prøvde å spørre han jeg var hos men det var ikke så lett.

Men pga reiselengde og mulighet for å planlegge mere vil jeg velge nordica og de er også billigere.

Håper noen kan ta seg tid til å svare og dele erfaringer med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9112879-et-skritt-n%C3%A6rmere-dr%C3%B8mmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har du kartlagt syklusen din? Er den reglemsessig? Jeg hadde ringt og snakket med de på Nordica, jeg. De har helt klare formeninger om hva de ønsker at du skal gjøre.

Når det gjelder laproskopi vet jeg ikke mye om det, men jeg vil anta at det er gynekologen som må gi den henvisningen.

Dette blir spennende :o)

Hei. Jeg har hatt en livmorbetennelse i yngre dager. Derfor tok jeg laproskopi og det ble påvist tett eggeleder på høyre side. Jeg drar kun når jeg har eggeløsning på venstre side, på denne måten slipper jeg å ta kostbare sjanser på reise og inseminering. Det kreves utrolig mye tålmodighet pga det tar lenger tid enn med to åpne eggeledere. Snakk med gynokolog el legen på Nordica, fortell om din medisinske bakgrunn og de vil sikkert gi deg råd for hva du bør gjøre... P.s: det var fastlegen min som henviste meg for laproskopi....

Hei!

Tusen takk for svar!

Blir liksom litt usikker på dette i og med at gynekologen min sa greit han skulle ta de prøver han måtte ta men at resten måtte jeg ta hos min fastlege, også ønsket han meg lykke til. Skal til legen i neste uka og da skal jeg spørre han om blodprøver og laproskopi. Vil jo helst ha klargjort alt før jeg reiser den lange veien til danmark. Og det er jo bare tull og ha mange forsøk dersom det viser seg at jeg har bare en eggleder som virker. Hvordan er det å komme seg til nordica altså med fly først og så??? Har sendt epost men har ikke fått svar vet dere hvilken epostadr jeg skal bruke?

Dette er kjempespennende men syns det tar for lang tid nå for å få tatt de nødvendige prøvene og begynne med turene til danmark.

Jeg drømmer at jeg har en liten i fanget bare rett som det er.

Er litt dårlig på å forklare meg på tlf så derfor hadde jeg håpet det gikk ant å sende epost.

Er det enklere å komme seg til stork vs nordica praktisk?

Uff dette ble masse nye spørsmål håper dere bærer over med meg:)

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...