Gå til innhold

Kan noen være så snill og hjelpe meg litt her?


NydeligeGuttenKom05.03.07

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg litt her? Jeg har så lyst til og gå ned noen kilo.. Veier 76 kilo, og har lyst og ta av i hvertfall 10 av dem.. Før så sultet jeg meg, men nå har jeg lyst og gjøre noe for at det skal vare.. Så dete er hva jeg spiser:

 

-Frokost: 1 extra grovt polarbrød med magerost eller annet sunt pålegg

- Lunsj: 2 knekkebrød med sundt pålegg og en youghurt (0,0%)

- Mellommåltid: Frukt

- Middag: Kylling eller kalkun med egg, wok eller grønsaker (har kuttet helt ut poteter, ris og pasta)

- Kveldsmat: Knekkebrød med sunt pålegg (spiser aldri etter kl.20.00)

 

Men hender jeg tar med litt rukt på kveldstid..

 

Spiser ikke noe snax eller drikker brus. Drikker bare vann og bris.

 

Så går jeg tur hver dag, alt fra en halvtime til to-tre timer..

 

Det blir enten og følge dette, eller prøve en sånn milkshake-kur.. Men veit ikke helt om jeg har troen på det..

 

Så hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har troen på Grete Roede- kurs. Det har jeg brukt to ganger og gikk ned 8kg på hver gang. Kan anbefale det . Eller du kan bruke VG sin slankeklubb eller Dagbladet det er et mye rimeliger alternativ. :) Har brukt Dagbladet og det var helt greit, motivasjonsfaktor å følge vektkurven sin :)

Kanskje du kan prøve spinning det har vært effektivt for meg. Lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du spiser alt for lite og magert. La inn det du spiste ca. i vektklubb.no og det ble 670 kcal i løpet av en dag!! Med en times spasertur i moderat tempo forbrenner du 400 kcal, ergo spiser du så lite at kroppen din får ikke nok næring til å drive på et skikkelig vis gjennom resten av dagen. Mitt forslag er å spise mer til lunsj, og mer frukt og grønt gjennom hele dagen. Du kan nok også trygt drikke ett glass jucie eller to. Vektklubb.no ligger på hjemmesidene til Grete Roede og er gratis, det kan kanskje være en ide å melde deg inn der for å få flere tips om hva du skal spise :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle kansje ha meldt deg på et kurs, grethe roede el fedon. På kurs lærer du mye om oppskrifter osv så det ikke blir så ensformig. Pulver kur er bare bortkasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...