Gå til innhold

Noen som skal ha innsetting uke 18????

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Sarah!

Vi er på det 1 forsøket, helt nytt for meg. Fikk også satt inn 2 egg, men de var kun 2 delte. Var dine egg bra eller? Spennende uansett da! :-) Satt inn 04.05.07.

Hvilket forsøk er dere på da?

Jeg er på 1 frys, har hatt to forsøk tidligere. Var gravid da på det forrige, men fikk SA i uke 5.

Jeg fikk satt inn dagen før deg :o) Så vi ligger så godt som likt i løypa...

Jeg fikk nå satt inn 2 og de sa at de var supre egg, så viss det var opp til de så hadde de kun satt inn 1 egg... Men jeg ville ikke kaste noen, så jeg sa som Olebrumm, ja takk begge deler...

Men jeg vet ikke hvor mangen de er delt inn i, for de sa bare da vi fryste dem ned, at dette var topp kvalitet...

Annonse

Hei jenter.

Jeg har ikke vært så aktiv på denne siden, men føler nå at jeg trenger det.

Hadde innsetting av 2 egg den 2. mai. Dette var mitt 3. uttak, i tillegg har jeg hatt 2 fryseforsøk.

Skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin som kjørte meg frem til testdag. Jeg synes ventetiden er utrolig lang.

Veksler mellom å tro på dette forsøket, samt å tenke at det har jo ikke gått tidligere.

Heldigvis er formen min bra. Hvordan er det med dere andre rugere?

Ønsker dere alle lykke til ihverfall.

Klem fra

Hei hei!

Formen er kjempebra. Har så masse luft i magen, hehe:) Men det har jeg alltid rett før mensen. Skal ta blodprøve på onsdag neste uke. Er å rugedag 5 idag, tiden går så treigt! Håper det klaffer for oss! :-)

Hei Loop.

Ser du skal ta blodprøve på rugedag 12. Vet du om de kan se en graviditet tidligere på blodprøve enn på vanlig test?

Jeg hører til i Porsgrunn, og der får vi bare beskjed om å ta test hjemme på dag 14. Jeg begynte å se litt lysere frem mot test hvis jeg kan ta en blodprøve allerede mandag. Har ved tidligere forsøk tatt bl.pr. hos primærlegen grunnet litt utslag på test, som da desverre viste seg å være en kjemisk graviditet. Mye rart en skal være innom. Men hva gjør en ikke for å få oppfylt ønske.

Ha en fin kveld videre.

Klem fra

Hei Lea!

Ja, de kan vel se svarer bedre på en blodprøve enn en test. Tørr ikke ta test før tror jeg, for det skal litt mengde hcg til før testen kan slå ut. Spennende dette! Har ikke så veldig troen, men har jo alltid et lite håp. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...