Gå til innhold

noen bor i magen min, men hvorfor ingen lyd?

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 13, og har fått synlig mage og har kjent liv i magen av og til i over en uke, legen min så litt tvilende på meg og foreslo at jeg var lenger på vei enn vi trodde, men det tror jeg ikke.Hun sa det var altfor tidlig å kjenne noe, følte meg litt dum. Jeg ble så skuffet for vi hørte ikke hjertelyden den timen, en uke siden i morgen, men jeg skal dit i morgen igjen, jeg er SÅ SPENT, det er mitt 2. barn, det er 8 år siden sist så jeg føler meg som en fersking likevel, den gangen var hjertelyd liksom det første "beviset" jeg hadde på et lite menneske, er det noen andre som kjenner liv i magen nå?

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har ikke kjent noe liv enda, jeg er 12 + 5, men jeg har hørt hjertelyden....

Legen min sa at det var alt for tidlig å høre hjertelyden til en baby i uke 11, men jeg fikk høre den hos jordmora i uke 10. Jordmora brukte laaaang tid på å finne den, hun måtte også bytte apperat... og til slutt fikk vi høre det lille hjerte slå...

Heldig dere som kjenner liv.... jeg vil også...

Jeg er 11 uker og mener å ha kjent liv......Dere tror sikkert ikke på meg, men det føles som noe rører seg der inne......herlig!!!Det er selvfølgelig veldig veldig svakt, men synes å kjenne noe som rører seg så vidt......

Har 3 barn fra før og vet hvordan det skal kjennes ut......Er så tidlig at jeg har kun sagt det til pappsn........Folk tror sikkert jeg bare er hysterisk om jeg sier det....

Merkelig følelse.....det blir sånn: å jeg kjenner du rører deg vennen,rart det er jo bare ca 7 cm.

Livmorkanten har jeg kjent siden uke 7-8...og nå er den akkurat i trusekanten.......ser den godt også.......blir jo som en unge vet du. Skikkelig gira.......GØY DA. Vi får nyte tiden......Mye spennede.Og dette er siste gang jeg er gravid, så jeg nyter det.

Selvsagt har du kjent liv!

Jeg har vært gravid 1 gang før jeg også og da kjente jeg pjokken min røre på seg fra uke 13. Nå bare venter og venter jeg til jeg kan føle denne babyens bevegelser (selv om jeg er innstilt på at det kan ta minst 4 uker - er 10+1 i dag). Stol på deg selv og blås i hva legen sier! I morgen får du høre hjertelyden, vet du.

Lykke til!

Annonse

Hei,og takk for alle innspill og tanker rundt erfaringene deres, så moro å høre at dere også kjenner noe, og JA! i dag hørte vi hjertelyden med en gang, det var så fint!! gadoff gadoff gadoff liten galopp i magen og samboer var også med så det var herlig for han også.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si det til legen i dag, men jeg måtte likevel, kunne liksom ikke dy meg, jeg sa at jeg kjenner liv i magen, og jeg sa det som en konstatering (ikke et spørsmål) med et smil, - for det er jo så gledelig, ...hvorpå hun svarte nei du gjør nok ikke. Det du kan kjenne, er kanskje at livmoren strekker litt på seg, Jaja, må jo bare le, hurra for oss ha en super kveld jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...