Gå til innhold

bekymra? forvirra? hva skal jeg gjøre?:S


maiiane

Anbefalte innlegg

er 5uker å 2 dager på vei. tror jeg då. men så har jeg lyst på tidlig ultralyd. men alle sier det ikke er noe bra for fostere å det kan være skadelig. men fikk en time hos en privat gynokolog neste fredag. men prata med fast legen min å han sa e ikke burde.siden det ikke var noe spes. men vet ikke å e skal gjøre, er så bekymra, siden det er første gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt noe tull om at det kan være skadelig for fosteret å ta ultralyd, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke noe på det :)

Jeg skal til jordmor 22. mai, da er jeg 11 uker på vei. Er litt godt å få vite at alt går som det skal også.

Men kanskje du kan prøvå vente til uke 8 eller no? Så er det liitt mer å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde ikkje det var noko å sjå før etter 8 veker. Eg venter på henvisning til UL på sjukehuset (skulle hatt det uansett for å finne ut av kvifor mensen ikkje kom, om hcg var engativ på prøven) men no får eg meir glede av UL.

Trur ikkje du skal bekymre deg, du må berre vente, kvile deg og ta ein dag om gongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd skader IKKE forsteret, så det kan du gjøre med god samvittighet!!

 

Det tidligste de kan se hjerteslag er ved 6,5 uke. Før det er det dessverre ikke mulig å se etter liv!

Har nettopp vært gjennom det, så det vet jeg!

 

Men var på UL i går. Er 7 uker på vei og så et bankende hjerte, deilig. Så det anbefales=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke bekymre deg for det. Jeg hadde risiko svamgerskap sist og hadde 5 ul i løpet av svangerskapet. Den første da jeg var 8 uker. Har en aldeles frisk og fin jente. Det er flere som har hatt det sånn som meg og det ikke har skadet. Du må finne ut hva du syns og føler er riktig for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...