Gå til innhold

Vekten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går man fortere ned i vekt med vaginal fødsel enn ks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe som skulle tilsi det. Kommer jo an på hvor mye du beveger deg, hvor mye du ammer etc. Det er jo samme mulighetene både for bevegelse og amming ved de 2 fødemåtene:)

Skrevet

jeg har ikke hatt noe problem, men jeg har ikkke lagt på mg heller jeg da... vært masse dårlig osv... minus to kg når jeg fikk 1. mann og pluss 1 kg med nr 2.... er nå i uke 31 og gått opp 0,5 kg.... så jeg hadde flat mage på sykehuset jeg....

Skrevet

Nei det gjør man ikke.

Man går forterer ned i vekt dersom man ammer , så enkelt er det.

Skrevet

Jeg var veldig oppblåst i magen etter mine (3) keisersnitt. Dermed tok det lang tid før magen begynte å trekke seg inn igjen. Dessuten er man jo øm rundt snittet og i mageregionen generelt. Man er jo l\blitt skåret og sydd igjen i flere lag så man må nesten påregne å være litt hoven og øm.

Om det spiller inn på vekten som sådann hvorvidt man tar keisersnitt eller føder vaginalt vet jeg ikke....

Skrevet

Selvfølgelig spiller det ikke inn på vekten om man er litt hoven og øm i ks såret rett etter snittet........hallo?Er man oppblåst etter operasjonen så går dette over i løpet av ett el. to døgn.

Jeg har også tatt ks og gikk veldig fort ned i vekt fordi jeg ammet.

Må nå sørge for å spise mer enn vanlig for å ikke bli for tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...