Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Snakket med ei som jobbet på kapphal. Hun fortalte at kapphal, cubus og H&M ikke lenger får ta inn bodyer i størrelser over 86. Så dersom dere liker bodyer, så hamstre inne støøre størrelser før de forsvinner. De selger du det de har inne nå. HVORFOR?? -Forde det er ikke lenger butikkene som kan bestemme eller ønske hva de skal ha, kjedene er så store at de mp ta inn det de "får". POKKER!! Kan dere spørre deres lokale butikkee om det er likedan der, eller om det bare er her hoss meg....
nickoline og supermann Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Så dumt da. det er jo så praktisk. Da skal jeg hamstre jeg også_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_ hold dere unna strømmen og lillestrøm området jenter!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Hæ!? Er det mulig?? Ja, da er det basre å brette opp ermene og starte shoppingen...
Slank bakfra :) Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 For et idioti å slutte med slikt ;/ Forresten, jeg var i Tyskland nå i påska, og gjett hva jeg kjøpte masse av.... Bodyer i størrelsene 86, 92, 98 og 104........ Betalte under to euro, 16kr pr stk også, så det blir garantert flere turer dit etterhvert Når i tillegg alt annet av barneklær og barnemat og barneutstyr er råbillig så blir det jo nesten gratis tur på oss..........
It's all about me Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Hææææ, er dette seriøst??? Må være en spøk.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Nei, damen i kassa på kapphal på Roseby i Molde sa det!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Herregud, er det mulig å bli så naive? Hva med å spørre HVOROFR de liksom skulel slutte å ta inn noe som det tydeligvis er marked for å selge? Du som slenger ut dette har misforstått hva dama sa, eventuelt er butikkdama fullstendig blåst i hodet. Og dere somt ror på dette vil jo tydeligvis bedras. Vær litt realistiske, kanskje? Man slutter ikke å selge noe som det går masse av. Enkelt og greit
nove Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 På sparkjøp på nettet så har de iallefall opp til str 100 hvis ikke over. De helt enkle hvite koster 44,- stk og er kjempefine.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 babyshop har opp til 104 hvertfall, jeg har kjøpt 92 på smartclub, de hadde større også iht oversikten på pakken:) vi kan gå andre steder og handle vi:-D
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 Katvig har opp til 98 mener jeg(men dette tilsvarer 92) Nanoou har opp til 92(men er litt små i str) Catch har opp til 104 Sparkjøp opp til ihvertfall 100(men er små i str) Har ike name it og reflex større str og? POP har til 92 Så det er alternativer og da
Ella i farta Skrevet 29. april 2007 #12 Skrevet 29. april 2007 www.laredoute.no de har og større bodyer...det er ikke sikkert at det er marked for det bare fordi noen av dere her inne ønsker det...må være en grunn til at de ikke skal selge det mer...store kjeder som det dropper ikke å selge ting de tjener bra på og selger mye av..
Sina73 Skrevet 29. april 2007 #13 Skrevet 29. april 2007 Brubaker har iallefall til 98, mulig 104 også, og de er store i strørrelsen. De selges på Fru Lyng og Babyshop.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #14 Skrevet 29. april 2007 SÅ dumt å si det du sier, ella i farta. Du må da forstå at det er et marked for det - og har vært det i mange år, ellers hadde det vel ikek blitt solgt. Det er som å si at det plutselig ikek skulel være et marked for bleier... Forøvrig idiotisk å sette ut rykter som ikek holder vann. Jeg VET at ingen av de omtalte kjedene har tenkt å slutte med å ta inn større bodyer enn 86.
Oktober2005 Skrevet 29. april 2007 #15 Skrevet 29. april 2007 Slik er det også her jeg bor. Det de sa til meg på H&M var at det var veldig få land som hadde et ønske om å ta inn bodyer over str. 86 så da blir ikke det laget.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #16 Skrevet 29. april 2007 næææi...hold deg unna roseby.....! jeg må shoppe !!!
Ella i farta Skrevet 29. april 2007 #17 Skrevet 29. april 2007 Hehe anonym...ikke vet jeg om de skal slutte el ei...jeg bare svarer på det hun som startet innlegget sier. Og da sier jeg som sant er at hvis en stor kjede skal ta noe av markedet så er det jo fordi det ikke selger så godt. Ja noen er body frelste, mens andre bruker mer og mer trøye og strømpe når ungene blir større. Det jeg sier er logikk..men hvis du tror at hm er en stor stygg ulv som tar av bodyer de selger bra av for å være stygg mot mødre, så gjerne for meg..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #18 Skrevet 30. april 2007 Ikke gjør deg dum, ella. Det jeg sier er at de neppe slutter å ta inn noe som SELGER. Det er du som vrir det på hodet og snakker om at HM tar bort bodyer for å være slemme mot mødrene. Bli litt voksen... Bodyer selger bra, også i de større størrelsene. Jeg vet dette, nemlig. Og det er ingen av de tre største kjedene som vurderer å slutte med dette.
Raffna Skrevet 30. april 2007 #19 Skrevet 30. april 2007 Jeg fant en 7-pakk med bodyer i 92 på Smart Club på fredag! 7 bodyer for 200 kroner!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #20 Skrevet 30. april 2007 Bor på Nordmøre. Har vert på Amfi i dag. På Kapphal der sa de at det var så få land som ville ha body over str 86, at det blir det etter hvert slutt på. Det er lite salg generelt på bodyer fra 92 og oppover. Salget har dalt kraftig de siste 5 årene. Så dette er nok ikke bare rykter jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå