Gå til innhold

Gleder meg såå til exsen til sambo får vite at han skal bli pappa!! :o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Vi har vært sammen i 4 år nå..Og hun har holdt på med meldinger og telefoner. Sambo er heeelt overgitt, og har bedt henne la vær mange ganger. Men hun ringer i fylla, sender teite meldinger..Jeg er såå lei av den kjerringa. Det verste er at hun har samboer og greier selv..Glad det ikke er meg som er så ulykkelig i livet at jeg må ringe gamle flammer..hehe! Har henne bare laaaangt oppi halsen. Er ikke sjalu til vanlig i det hele tatt..Men den dama irriterer meg sååååååååå!! Hvertfall nå med hormonene i sving!! :o) Neste gang hun ringer,så skal jeg ta en liten "prat" med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på!!

Hehe... Slik har jeg også hatt det! Eksen til typen min har aldri gitt opp håpet og prøvd å ødelegge for oss på all slags måter. Syk kjerring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xer er det verste jeg vet!!!! =/

fortell henne akkurat hvor landet ligger og hvor lykkelig kjæresten DIN er :) u go girl =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hadd det på samme måte i snart 2 år, sikkelig drittkjerring som gjorde alt hun kunne for å få det til å gå shaise mellom meg å kjæresten(gidder ikke gå inn i detaljer)... takk gud så tok hun til vett den dagen hun fikk vite at vi var gravide...

 

De to siste årene med henne som prøvde å gjøre live mitt surt har virkelig satt sine spor å merket at jeg var kjempe sliten... så kjempe glad for at hun endelig forstod at det ikke var mulig å ødelegge mellom meg å min kjære....

 

mitt råd er å prate med henne å fortelle hvor skapet står, ikke la deg pirke på nesten... å vær stolt over det du å din kjære har oppnådd...=)

 

Lykke til... håper hun snart klarer å tenke klart igjen å lar dere være i fred, krysser fingrer å tær for dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo si hva MIN sambos gamle flamme gjorde da hun fikk vite at jeg var gravid.. Hun gikk rundt og sa til folk at sambo kanskje ikke var faren! Og i denne lille byen spres sånne rykter med lynets hastighet.. Så jeg datt rett ned i kjelleren, og kom ikke opp i 1. etg igjen før nå, 6. mnd på vei. Hun har ødelagt så mye.. verste er at det var HUN som ikke ville være sammen med han.. Heldigvis stoler sambo mer på meg enn på henne, men er ikke gøy å ha sånne rykter hengende ved seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...