Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 vi har en toyota corolla stv, vil vognen gå lett inn i den, eller blir det snaut med plass?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 dere får fint plass i en stv, vi har passat stv
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 min venninne har en corolla stv og det går, men det er ikke plass til så mye mer. Passat frem t.o.m 96 har større bagasjerom enn de etter og frem til 07. De går også inn i mersedes E-klasse uten å demontere. Og audi A6 uten problemer. T.o.m. i en golf 4`er går de om man tar bort hattehylla!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 vi har en toyota corolla combi, og vi får plass til vognen i den. Var redd det skulle bli for liten plass, men utrolig nok så gikk det:-) Så i en stv så tviler jeg på at det blir noe problem.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg vet ikke hvor stort bagesjerom Corolla har, men vi fikk prøve understellet til Edge i vår Volvo V50. Fikk forsåvidt understellet inn, men ikke med en bag oppå uten å ta av hjulene. Hadde forelska meg i vogna, men mannen sa bestemt nei! Noe som var ganske fornuftig. Så for oss ble det en City Cross. Ville med andre ord prøvd ut understellet i bilen dersom det ikke er en stor type stasjonsvogn. Også utforminga på bakluka har mye og si for om man får med hele vogna sammenslått, eller må ta i bruk baksetet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå