Gå til innhold

April: I dag har vi kjøpt ny vogn.

Anbefalte innlegg

Hadde ikke tenkt at vi skulle ha søskenvogn, men etter å ha prøvd to ganger å gå til butikken, har jeg gitt opp. Snuppa vil IKKE stå på det ståbrettet. Første turen vi prøvde på måtte vi bare snu og gå hjem igjen etter 30 meter ca... I dag kom vi oss på butikken -og hjem igjen men det var et styr... Så i dag kjørte jeg til babybutikken og kom hjem igjen med den billigste vogna jeg fant... ;) En carena vogn til 2000. Har ikke funnet billigere brukt engang! Billigste brukte tvillingvogna jeg har sett skulle de ha 3000 for! HAr sett i aviser og på finn.no og på alle butikkoppslagstavler i området her...Det beste var at den var fin og! ;) Og har egen skjerm og kurv til hver "vogn" -OG den gikk inn i det knøttlille bagasjerommet på bilen vår (volvo V40)! Godt fornøyd ;)

-Nå lurer jeg bare på hvor vi skal gjøre av alle vognene...har ikke mindre enn 3 stk som skal ha plass nå... :s Får se om vi får rydda litt i garasjen, at de får stå der...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9110326-april-i-dag-har-vi-kj%C3%B8pt-ny-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, ja nå blir det nok bedre å gå tur jah! Jeg har aldri hørt om en tvilling/søskenvogn som er SÅ billig!! Og atpåtil fikk plass i bagasjerommet!! Tror du gjorde ett godt kjøp med den vogna ja.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...