Gå til innhold

da tror jeg spiren satt!

Anbefalte innlegg

testet i går og i dag (litt tidlig mht ikm), og fikk en svaak strek på begge to.. Det er tidlig, men jeg tror det stemmer, siden det var akkurat likt forrige gang jeg var gravid.. Skal ta en test om noen dager for sikkerhets skyld.. hadde ikke trodd dette etter 2pp.. :)

Lykke til alla andre!! :) ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9109969-da-tror-jeg-spiren-satt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååååå deilig for dere!!!! Gratulerer!!!!!

En strek er en strek :o)

Å så deilig for dere at dere slipper å sitte på tålmodighetspinnen!!!!

Nå er det bare å begynne å telle ned til termindagen, noe som en skikkelig tålmodighetsprøve det også!!! Blir det 1 nyttårsbarn på dere???

Lykke til :o)

Annonse

har hatt litt lange sykluser så terminen er jeg usikker på. 31.- 7.januar.. håper det blir januar! har en sønn født i slutten av desember, han kom en måned før termin, det er nok fare for det denne gangen også, men håper på at det blir etter nyttår. fikk tydeligere kryss i dag forresten.. kan ikke helt tro det.. snakkes på 1. tri..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...