Gå til innhold

jeg er i uke 9,5 nå, når fikk dere innkallling til ultralyd?


mammatil2.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke fått ennå, er 10+3...

men tror ikke man får innkallelsen før timen er like rundt hjørne!

har legen/jordmoren din sendt inn forespørsel om det?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 10+4 og fikk innkalling i går. Tror det er litt forskjellig, men legen min bestillte time for 1 uke siden,så det gikk jo ganske radig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 11+4 idag legen sendte henvisning på første kontroll, skal dit 13 juni, termin 13 november =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kansje litt forsjell fra plass til plass da=)

legen sendte henvisning til sykehuset da jeg var til kontroll første gang i uke 6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også til kontroll i uke 6, legen sendte henvisning da jeg var der, fikk brev på tirsdagen og da var jeg 11+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei, ser du kommer fra trondheim, jeg har termin 14 november. skulle egentlig på ultralyd 14 juni, men på grunn av eksamen måtte jeg flytte den til 19... gleder meg veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok en del uker ennå!! Det er dessverre slik at mange mister før uke 12. Så sykehusene venter ofte med å sette opp timene til etter dette. Ultralyden er i uke 18, så kanskje du hører noe fra uke 13-14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er vel negativ, smil med snupp og spire. Statistisk er det slett ikke mange som mister før uke 12 (husker ikke eksakte tall akkurat nå, men det kan være det samme). Du får det jo til å høres ut som de fleste faller fra før de når dit! Dessuten er HI kommet helt til uke 9+5, så sjansen for SA er ganske så mikroskopisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym - du tar feil!

 

Det er ikke såååååå uvanlig å miste etter uke 9. Fire venninner av meg har mistet det siste året i uke 10, 12, 15 og 16. Sikker er man faktisk aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker er man aldri nei men man skal ikke gå rundt å være hysterisk å si til folk at "du blir sikkert å miste" på en litt forvridd måte!

sjangsene for at det skal gå gal i uke 9 er vel 5-6% eller no,kansje venninen dine opptok litt av denne prosenten, men alle trenger da ikke det, da ville sjangsen for at ting skulle gå galt bli ennda større!

bor på en stor plass å har hatt mange gravide venniner og bare 1 av dem hvet jeg har mista..

har selv hat 2 barn før å ALDRI mista!

bare tull å være på pinnen hele tiden!

 

nyt graviditeten å ikke tenk på at ting kan gå galt nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får innkalling kommer an på når legen din sender henvising, mange er ikke på første kontroll før rundt uke 12 og da tar det selvfølgelig noen dager-uker etter dette før man får innkalling. Jeg var hos legen for 2-3 uker siden, har ikke fått inkalling til ultralyd ennå, men for min del blir det jo uansett ikke før i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk innkalling til ul bare 3 dager etter at jeg var hos lege,men skal ikke dit før 2. juli,såå lenge å vente..men ska vell klare d og :P er i uke. 10 nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har enda ikke vært hos lege (10+4) shar time når jeg er 12+1 så jeg har heller ikke fått innkallingen. Men regner med jeg får den fort etter jeg har vært hos lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...