Gå til innhold

ang "hva betyr dette?"

Anbefalte innlegg

For å presisere: Jeg har lest at dersom man har EL-slim og dette tørker inn etter noen dager, kan man regne med at den fruktbare perioden er over. Når jeg har EL har der imidlertid vært "tørke" i flere dager!

Uken FØR, derimot, har jeg masse EL-slim. Men dette er da så tidlig at sædcellene neppe klarer å overleve helt til egget kommer. (Leste at selv om de i teorien kan overleve i 5 døgn, er det vanlige 1-3.)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9109557-ang-hva-betyr-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har el tidligere enn du tror da? Det skal jo være slik at man har EL i den tiden man har EL-slim.

Tester du med EL-tester forresten?

Hvilken dag i syklusen pleier du å begynne med el-slim?

det jeg ville gjort hvis jeg var deg, var å finne dagen du starter med el-slim, og begynne prøvingen da 3-4 dager FØR el-slimet kommer, og fortsette å ha sex annenhver dag frem til ikm, så er du i alle fall sikker på at du ikke bommer på noen dager.

hvis det har seg slik at du og mannen din er borte fra hverandre i perioder, ville jeg startet med sex 3-4 dager før el-slimet, og fortsatt til 3-4 dager over den tiden du mener du har el.

har du chart på fertilityfriend??

gå inn på www.fertilityfriend.com, og lag en chart.

der kan du notere på kalender hvilken dager du har hatt sex, hvordan utfloden din er dag for dag, mens dager, spotte-dager, osv.

FF hjelper deg å finne frem til din fruktbare dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...