Gå til innhold

Kjenne liv hele tiden?

Phiphi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner minst til venstre siden hele tiden og kan gå lenge mellom hver gang, men kommer jo også ann på hva jeg driver med og om jeg har tid til å kjenne etter. Hjelper å legge seg på sofaen og dytte litt og drikke kalt/søtt om en vil ha kontakt. Blir som oftes respons hos meg da...

Mine jenter var veldig varierte under hele svangerskapet. Rikke som lå på venstre side var veldig ofte rolig, mens Tiril til høyre var som en orkan til tider.

Det som er morsomt nå etter at de er født er at de har beholdt samme mønsteret utenfor magen også.

Tiril er det full fart med hele tiden, både i lyd og bevegelser, mens Rikke er så rolig og bedagelig. Ho er mye mer forsiktig enn sin aktive søster.

Og ja, det kunne gjerne gå både 6 og 8 timer uten at jeg kjente liv.

Jeg har også mest action på høyre side. Kan det være anatomiske grunner...??? Er ikke så veldig inne på hvordan vi ser ut inni oss, dessverre :)

I går kjente jeg ikke så mye "av meg selv" på kvelden, men da jeg la hånda på magen kjente jeg full fest. Kjente det fra utsiden, men ikke på innsiden. Bare sånn til info...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...