Gå til innhold

Dette går i dass, igjen... - og jeg har møtt veggen.

Anbefalte innlegg

Skal ta blodprøve i morgen, og tok en negativ CB-test i dag. Har hatt dårlig magefølelse helt siden egguttaket, og nå har jeg ingen forhåpninger for morgendagen. Har såvidt begynt å spotte i dag og er 99% sikker på at dette er kjørt.

Jeg har vært veldig skjør de siste 14 dagene, og har heldigvis en jobb og sjefer som har gitt meg mye frihet. Det trodde jeg var nok, men i dag brøt jeg helt sammen og måtte bare komme meg ut og hjem. Skal til fastlegen i dag for å få sykemelding. Har ingen krefter... Gråter hele tiden og vet at jeg trenger litt tid for å komme meg ovenpå igjen. Har alltids vært smådeppa og lei meg tidligere, men i dag fikk jeg en skikkelig trøkk og en reaksjon som nok kommer til å sitte i..

Fortsetter under...

Hei lille venn. Uff dette var veldig trist å lese......Men du er jo bare på rugedag 11?! Ikke mange tester som er positive så tidlig? En vet jo aldri hvor lang tid dett ar før egget blir befruktet, og da kan testen bli pos først før dag 14 feks. Jeg har ikke gitt opp for deg:o) Har troen inntil det motsatte er bevist. Mange som har blødninger selv om de er gravide også. Det er jo en av bivirkningene til progesteronet. Men jeg skjønner at du er lei deg og deppa, har selv vært der og vet så utrolig godt hvordan du har det akkurat nå. Men jeg har hørt så veldig mange historier her inne om de som tester seg for tidlig og får neg svar......så viser det seg at det er for tidlig....... Du får slappe av borte fra jobb så lenge. Prøv å kom deg litt ut og gjør noe:o) Håper du får svar på blodprøven snart, så får du et svar ihvertfall:o) Håper virkelig den er positiv:o)

Klemmer

Huff da....Det er ikke enkelt dette,det skal være sikkert.

Håper at du bare testa for tidlig, og at prøven din viser at du er gravid!

Det er ikke enkelt dette og jeg skjønner frustrasjonen din,ventetiden blir utrolig lang, det vet jeg.

Sender deg masse varme klemmer! Og håper at du får svar snart, sånn at du får et svar..

Ikke ta test før du tester på sykehuset :o)

Selvsagt er det fristende og helt i tråd med menneskets natur å ville teste før man egentlig skal, men hadde vi klart å la være, tror jeg vi hadde spart oss for mange bekymringer.

Tror fortsatt at det er håp for deg!

Takk for gode ord alle sammen. Jeg var hos fastlegen min i dag, og han sykemeldte meg faktisk i 14 dager. Tenkte med en gang at det er altfor mye, men når jeg ser på det siste halvåret, er det en slags rød tråd som gjør at det kanskje er lurt å høre på legen. Jeg er en såkalt "flink pike" som har og gjør en god jobb og som stort sett alltid er veldig fornuftig, ansvarsbevisst, realistisk og positiv. Jeg har hatt mye å gjøre på jobben, og har sett det som et "positivt stress" ifm disse to forsøkene jeg har hatt i vinter/vår. En gang må kroppen si stopp. Jeg fikk et varsko da jeg gikk på Suprecur da jeg ble syk med enorme magesmerter i en uke - det var mistanke om både gallestein, magesår og virus. Uavhengig av hva svaret blir på blodprøven i morgen, er jeg rett og slett dønn sliten og er glad for at noen (les: legen) har satt meg på plass og beordret meg til å ta det med ro for å komme på beina igjen. Heldigvis har jeg veldig forståelsesfulle sjefer.

Nå skal jeg kose meg etter beste evne med lange morgener med min deilige datter på snart 2 år og ellers skjemme meg selv bort når hun er i barnehagen.

Langt... - den får lese den som gidder... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...