Gå til innhold

Noen som venter med sex til 3 mnd er overstått??


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

var hos legen å han sa at det kunne være lurt å vente,men ikke vet jeg.noen flere som lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den legen din må være den eneste som sier det. Det er IKKE farlig å ha sex i svangerskapet. jeg fikk forbud første 3 mnd sist svagerskap. Grunnen var at jeg blødde hele tiden. det viste seg at det var pga morkaken lå framfor åpningen. Da den flyttet på seg sluttet jeg å blø, da begynnte vi å ha sex igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap hadde vi sex som normalt helt fra den dagen vi fant ut at jeg var gravid, men denne gangen er ikke lysten tilstede.

Vet jo at det ikke er farlig, men er så redd for at noe skal gå galt, derfor tror jeg også at lysten ikke er der. Har hatt sex bare en gang etter vi fant ut at jeg var gravid, og da fikk jeg vondt/ble øm nederst i magen, derfor tror jeg vi tar det litt rolig ei stund framover. Kan jo heller tilfredstilles på andre måter enn samleie =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,men helt sikkert for jeg mistet forrige gang å kom på tidlig ul for en uke siden grunnet en blødning..men jeg tror også at det er helt ok å ha sex selv om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at de sier at det ikke er noe farlig - men jeg er verdens mest paranoide menneske! så jeg tenker jeg venter for min egen del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du.

Ville bare fortelle om min erfaring. Jeg mistet for 3 år siden og det var kvelden etter at vi hadde hatt sex. Jeg tror ikke nødvendigvis at det var derfor, men det har gjort at jeg er skeptisk. Vi har hatt litt denne gangen, men er forsiktige. Jeg tror du må finne ut av hva du syns selv og følge det. Da får du det nok best, men det går helt sikkert fin.

 

Lykke til med deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter....

 

Leste et sted at hvis man hadde hatt SA før så skulle man være litt forsiktige og de anbefalte å vente til etter uke 12.

 

Hadde SA i fjor sommer, ønsker ikke å risikere noe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...