*snart mamma til 2* Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Hei! Hordan går det? Så du hadde hatt en SA, det var leit, men neste gang sitter den=) Vi har nå klart å bli gravide igjen=) Er 6+1 uker på vei=) Fortsatt redd for at det kan skje noe, men jeg prøver å ikke tenke på det. Har i allefall symptomer nå, det hadde jeg ikke forrige gang. Hvordan går det med planleggingen av bryllupet? Har dere bestemt dere for hva dere skal gjøre?Har vært litt spent på dette. Lenge siden jeg har vært her inne. Man blir så fort avhengig at jeg har prøvd å begrense det litt... Lykke til med prøvingen og sender deg masse babystøv****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9108392-happy-h/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå