Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke lyst på noe spes...Men pga uggen form blir det mat annenhver time..Føler meg helt innhul etter mat da......Rart men det er vel normalt....Lagt på meg 1 kg.

Men flere ting jeg ikke har lyst på: brus blir for søtt,potetgull blir for salt,dipp blir for fett og kvalmt,biff og kjøtt blir for ekkelt.......Ja det er mye rart med kroppen og følelser når man er pregnent ja........Men det er jo så herlig og deilig å vite at et lite hjemmelaget nurk ligger der inne og spreller og koser seg.

Annonse

Annonse

Jeg kan bare spise pære og banan, ellers kaster jeg opp. Har nå gått ned 6 kilo, så dette er helt klart den mest effektive slankekuren jeg har vært borti:(

Nå det kommer til dilla ting, har jeg en greie for lukten av engangsgrill. Jeg får en ekstrem lykkefølelse av å lukte på engangsgriller, og det stiller kvalmen veldig. Det føles nesten som om jeg får orgasme i hodet av å lukte på grillene. Sånn kan det altså gå:)

I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg konstant fruktkick! Jeg måtte ha frukt hele tida. Men det har gitt seg litt nå. Hehe, som det ble nevnt her. - Brus er altfor søtt, og mektige retter som pizza og taco byr meg helt i mot. Samme med det meste av kjøtt egentlig. Her går det i brødmat og yougurt. Og frukt. Og salat. Med pasta og kylling. Prøver å spise variert, men er ikke så lett når det byr deg helt i mot. Får håpe det går bedre nå som andre trimester venter rett rundt hjørnet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...