annki83 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 det er jo så velig lenge siden jeg var på vogn jakt sist.. storbror er blitt 8år (nesten ni når babyen kommer) den gang var det jo abre simo kombi som gjalt hehe vogna må ha: fire hjul, være liten sammenlagt, vaære liten oppslått o så jeg fårr den med på bussen. å være lett å trille. vil gjerne ha noe me myk bag synes de virker så greie.
annki83 Skrevet 26. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2007 hallo ingen som kan hjelpe meg..!!
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Vi hadde Teutonia Fun, liten og kompakt vogn. Sjekk www.teutonia.no :-)
Tutekoppen Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg anbefaler Emmaljunga City Cross på det varmeste. Den er lett (Ca 11,5 kg) og tar ikke så altfor stor plass sammenlagt. Dessuten er den utrolig fin å se på:-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg bor i 4 etg i byen, og ville ha det samme som deg. En veldig lett og liten vogn som var lett å få med seg rundt. Du kan jo se på Bugaboo vognene også. Jeg har kjøpt meg en buggis, og det er en perfekt sentrumsvogn. www.bugaboo.com
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Hmmm... Hva med denne? http://www.barnimagen.com/forum/thread/9109481
annki83 Skrevet 26. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2007 takk fro alle svarene. lurte litt på en carena ride (eller freeride) med mykbag. den ser så liten å grei ut! vi går en del tur på grusstier å da må jeg ha noe med hjul som tåler det. (ikek paraplytrallehjul..)noen som har erfaring me denne vogna?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Jeg hadde ikke turt å kjøpe en Carena som "hovedvogn", men det er fordi jeg har veldig mange venninner som kastet ut sine etter kort tids bruk.. Den blir dessuten ganske lang sammenlagt.. Men for all del, er man her inne så ser man jo at mange er fornøyde med Carena også, det kan lønne seg å gå i en butikk som forhandler flere typer vogner, stille de opp ved siden av hverandre og prøve de litt rundt på gulvet . Lykke til med vognvalget :-D
mammaentiltrulte Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 hva med teutonia mistral den har mange av de kriteriene du etterlyser. liten sammenlagt. veier lite 12 kg tror jeg. kommer med mykbag. ta en titt på teutonia.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå