nybaby09 Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Endelig min tur til å si jippi 100 dager til forventet termin I morra er det to sifret og dette går bare fortere og fortere... Eneste skår i gleden nå er at jeg har fått betennelse under føttene, og det er gruelig vondt, klarer nesten ikke å gå, men det kom av vannansamlingen jeg har i bena... Ja ja, kunne få kortisonsprøyte rett i senefestet, men mest sannsynlig ville det ikke hjelpe før om 2-3 mnd og da er jo lille gutt kommet til verden får jeg håpe da:)Lille sjefen hadde 7 års bursdag i går så jeg beit tennene sammen og fikk ordnet flott selskap selv om beina nesten tok livet av meg... Han hadde en kjempefin bursdag med egne klassekamerater dette året Veldig mye lyd å ha 10 viltre 6-7 åringer springene rundt i 2 timer, men gøy er det jo å se at det blir vellykket!! Så i dag er det bare min dag, sitter med mine såre hovne bein høyt. Lille sjefen skal til mamman sin i dag så gubben og jeg skal hvile og være litt kjærester i kveld Og han i magen sparke i vei og har det tydeligvis bra Så tiltross for smerter ser det ut som om dette blir en fin dag. Og det ønsker jeg alle dere andre også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9108024-barnebursdag-betennelse-og-100-dager-til-termin/
nicco Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 Uff, dette hørtes ikke godt ut. Men min erfaring er at det er utrolig hvor mye en tåler av egne smerter, bare en vet at junior har det bra. Jeg har masse erfaring med barnebursdager også, og det er det aller verste jeg vet. Guttebursdager er bedre enn jentebursdager er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9108024-barnebursdag-betennelse-og-100-dager-til-termin/#findComment-9109280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå