Gå til innhold

Hei alle sammen. :)..

NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

Igår var jeg på UL i tr.heim.. fikk det det nydelige nurket... virket så stor.. er bare i uke 12..

han eller ho hikket mens vi kikket på den.. helt ferdig nå bare masse kjøtt og flesk som skal på.. he he..

fikk med oss bilder som vi har sittet og glant på helt siden i går <:)..

har ikke fått noe svar enda på duo testen.. men de skal ringe meg i mårra.. nakkefolden så jeg var på ca 1,4 til 1,0 mm...og stort og fint neseben.. :)...

Fortsetter under...

Å, ja! Er det ikke deilig å se at det er liv og at det ser bra ut!? Var på tilsvarende ul tirsdag (13+3) og så at alt var perfekt av det vi kunne se så langt. Ble så utrolig letta! Må bare smile når jeg tenker på den lille turner'n. Fikk ikke bilde vi da, men skal sørge for å få med det på neste ul i uke 18. Lykke til med svar på duotest!

Heisan!

Har du fått resultatet fra duotesten nå?

Jeg var avgårde på tirsdag, men har ennå ikke fått vite noe.

Jeg er ikke så veldig bekymret, alt så fint ut som for deg - både nakkefold og neseben - men det hadde allikevel vært betryggende å få det bekreftet.

Prøvde å sende deg en direkte melding, men postkassen din er kanskje full? FIkk i alle fall ikke sendt.

Annonse

Så kjekt å høre at alt gikk bra på ul. Har dere fått svar på duotesten enda?

Vi skal på ul på fredag og regner med at vi også får svar på duotesten da (den ble tatt på mandag som var)

Er spent på hvor mye større nurket er blitt/og hvor mye mer vi ser nå, var på ul for 1 uke siden. Men måtte få ny time siden det var for tidlig å se nakkefolden. Men på fredag er jeg 12+6 så da regner jeg med at de ser det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...