Gå til innhold

Metformin


TurangaLeela

Anbefalte innlegg

Var hos legen og ville få reductil, men fikk dem ikke, han ville heller jeg skulle prøve metformin. Det er for diabetes type 2, de hindrer at blodsukkeret stiger veldig. Jeg har ikke diabetes, men det er sukker og karbo jeg legger sånn på meg av. Har akuratt begynnt, er det noen andre som har prøvd dem?

Jeg skal også prøve å leve så sunt som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går på metformin, har gjort det ett par år. Føler de regulerer bs rimelig bra. hvor høy dose skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Jeg skal ta en morgen og en kveld i en uke, så øke 2 morgen og 2 kveld. Fungerer de bra på vektreduksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg går på 1800mg pr døgn, men gikk ned når jeg begynte med dem, men da trimmet jeg enormt mye. Så det er INGEN gratis og lettvint slankekur.

 

Hehe, dersom det var det hadde ikke jeg fortstt veit hundre kilo, 2 år (og en graviditet) etter.....Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på bivrkningene, det sto at jeg kunne miste appetitten, lurer på om det har sjedd....går ikke rundt å har lyst på mat hele tiden og blir fort mett og er lenge mett....Jeg blir sulten, men er ikke sånn trang til å spise ofte og veldig mye.

Skjedde dette med deg og?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...