Gå til innhold

November: Er d mange av deres søte små som sover hele natten ??


M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Snuppa mi våkner fortsatt 2-3 gang pr natt og vil ha pupp..

Har begynt med grøt,men merker ingen forskjell :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småen her våkner for mat 1-2 ggr fortsatt og. Hun vil ikke spise mer grøt enn maks en halv porsj fordelt på 2 måltider. Ingen forskjell på før og etter grøt her heller.

Men det er vel bare 50% som begynner å sove hele natten etter grøt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om en full natts søvn:0). Selma er en racer til å spise om natta - 5 ganger er vi oppi nå - selv med to porsjoner grøt om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig opp og ned.. Sånn ca annenhver natt nå, med uten å spise og å spise 1-2 ganger. Men våkner hver natt ihvertfall en gang, men da holder det å få sutten og et stryk på kinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg 19.30.. Sover til ca 7, får sutten og sover så til 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie legger seg 21.00-21.30 og sover fram til 06.00-08.00

da er det ofte jeg gir henne litt mme og da kan hun sove enda noen timer..deeeilig:)

 

MEN i det siste har hun begynt å våkne i 4 tiden..bare for å få smukken så sovner hun igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva du vil kalle det.Legger ham rundt 19-19.30 da sover han til i 5-6 tiden,våkner og får litt melk og sover i en til to timer til,før det er morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at vi er heldige, gitt..... Snuppa her sover fra 19.30 til ca 08 hver eneste natt. I går sov hun til 08.45, tenk!

 

Jaja, hun hadde kolikk i 4,5 mnd så jeg synes vi fortjener det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår datter på 5 1/2 mnd sover også hele natten, hun har sovet 9 timer i strekk fra hun var 5 uker gammel ca.Igår sovnet hun halv 7 og måtte vekkes 8 idag tidlig-men det er sjeldent, blir litt stressa på at hun ikke skal få nok mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei......her er det fortsatt pupp et par ganger per natt. Har ikke begynt med grøt eller noe annet enda da, men det er jo ingen garanti for at det skal gjøre underverker med nattesøvnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er alltid trøtt når kl. nærmer seg 19. Akkurat som han har en innebygd klokke.

Når jeg legger han da, sover han helt til morgenen, 6-7 tia, uten å våkne. Sånn har han vært siden han var 1 1/2 mnd.

Jeg kan telle på èn hånd de gangene jeg har måttet opp på natten for å gi han mat etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...