Gå til innhold

Nervøs....

Anbefalte innlegg

Hei! Nå skal jeg fortelle historien min.

Jeg har lyst på barn, men ikke sambo. jeg sluttet på pilla for en stund siden, pga uregelmessig mens, og sa ifra til han når og hvorfor jeg gjorde det, og han var forståelig. når jag prater på barn, sier han at han ikke vil ha det nå. fordi han vil ha enda bedre økonomi først.

Han vil ha sex, men nekter å bruke kondom. så nå sitter jeg her, med ømme bryster, såre brystvorter, melk i puppene, menssmerter men ingen mens. hadde IKM på tirsdag. testa i går, men den var neg. er det helt utelukket at jeg kan være gravid da?

Vi har vært samboere i 4 år, og for 3 år siden ver jeg gravid, oppdaget det i uke 11. og sambo ble ikke glad, så det ble til at jeg tok abort. (noe jeg angrer på i dag, men jeg var ikke ferdig på skolen, så sånn sett var det greit, men skulle ha klart det) jeg sa klart ifra at dette skal jeg ikke igjennom en gang til.

så nå er jeg bare nærvøs. en del av meg ønsker at jeg er gravid, men andre håper at jeg ikke er det.

måtte bare dele det med noen. takk for en fin side.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9107622-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ikke en lett situasjon du er i nei !

det er selvfølgelig ikke utelukket at du kan være gravid, mange som må gå lenge over ikm før man tester positivt, det er også forskjell på testene over hvor mye hcg de trenger for å vise positivt..

Må jo bare si det at om du er gravid nå, så er jo samboern din "skyld" i det selv da, siden han nekter å bruke kondom, han vet jo at det er sjanser for å bli gravid når du ikke går på noe :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9107622-nerv%C3%B8s/#findComment-9109375
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...