Gå til innhold

nå begynner jeg å bli redd.....bt

ramole

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og nå har jeg fått en "åpen" billett til sykehuset. Har hatt relativt hyt bt hele veien og tatt btmedisin siden før svangerskapet. Er nå i uke 35 og har nettopp målt bt til 155/105. Legen er nøye og lar meg sitte lenge- 30 min og måler tre ganger. Han konfererte med sykehuset g nå skal jeg også øke dosen med Aldomet til 3 X 500 mg pr døgn. Har fått streng beskjed om å holde meg i ro og ta kontakt med legevakta dersom jeg får andre symptomer. Det er selvsagt forgiftning det er snakk om. Er hoven og "tåler"ingenting. Får uehag av den minste bevegelse, det kjenes nesten ut som magen "detter" av meg...vanskelig å forklare. Foreløpig er der ingen proteiner i urinen, Har hele tiden fått ekstra oppfølgng fra sykehus og lege. Skal på sykehuset på mandag både til kontroll og innskrivingssamtale.

Engster meg i forhold til fødselen. Er redd for det meste og gruer meg noe helt vannvittig til smertene. Har født to ganger så jeg vet jo hva jeg går til... Håper på epidural men samtidig er jeg livredd for at det å få satt den gjør vondt. Er den typen som har enhelt ulogisk redsel for sprøyter og blodprøver. Får alltid "barnenål" og får ligge for jeg besvimer så lett.....det er i grunnen ganske flaut men det er lite jeg kan gjøre med det.

Er spent på hvordan helga blir, blir vel å "kjenne etter" hee tiden, vondt i hodet, svimmel osv..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...