Gå til innhold

jippiiiiiiii...endelig!!=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Happy :o)

Nicket ditt får meg til å tenke på Happy Gilmore - ble du glad nå..... Sorry, men litt morsomt ;o)

Det jeg hadde tenkt å si var at jeg ville gi deg masse babystøv **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

En stripe for hver uke jeg har vært gravid!

Hadde en SA for to og halv måned siden, og jeg er nok ganske preget av den. Er redd - for å løpe, bli for sliten på jobb, bli for sulten, kjenner på alle stikkinger, og ømhet nede i underlivet, løper på do får å bare sjekke at jeg ikke har begynt å blø bittelitt.

Men det har gått bra inntil nå, og jeg "føler" meg mye mer gravid denne gangen. Må tisse kjempeofte, supertørst, rar i munnen, og i dag er jeg såååå trøtt, etter kveldsvakt igår. Kommer kvalmen føler jeg meg enda mer trygg, for da vet jeg det er mye hormoner i sving. Jeg tror dette kommer til å gå bra, så må bare bli vant til å bli gravid, også slapper jeg nok mere av etterhvert!

Håper dere får klaff veldig snart!! Kan virke slik, siden dere har blitt gravid raskt med to ganger :o) Lykke til :o)

Tusen takk minni..suger til meg alt babystøvet=)Skjønner veldig godt at du fyker på do når du kjenner stikninger i magen, d kommer eg og til å gjøre, garantert!

Tror d e veldig normalt å være redd, men som du sier e d jo kjempe positivt at gravide symptomene e der.

eg hadde jo ingen no når eg mistet ant enn at tr ikkje kom og eg fikk positiv test.

så eg får "håpe" på kvalme neste gang..hihi..

Håper og tror d går kjempe fint for deg denne gangen!!!

Blir d desember baby då el januar??

Vi har en desember jente frafør..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...