Gjest Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har testet på EL ganske masse i det siste, men tidligere denne uka fikk jeg ikke kommet meg på apoteket da det var tomt, og det gikk ca et døgn uten at jeg fikk sjekket. Etter det hadde jeg en test som hadde en svak strek, og etter det igjen har det ikke vært antydning til strek. Jeg hadde noe mer slim da også, men jeg har vel aldri hverken vært oppmerksom på det fenomenet eller følt at jeg er særlig slimete noen spes gang i løpet av mnd... I følge "standard" syklus (jeg er veldig usikker på om jeg er i rute, etter mange pille-brett og en SA) skal jeg ha EL i lørdag eller søndag. Er det like "normalt" å ha EL første uke etter mens som midt i mellom? Og hva etter en SA? Kan det settes igang igjen veldig raskt? Huff, nå er jeg fryktelig utålmodig, men det kribler sånn i baby-ønsket!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9106974-g%C3%A5tt-glipp-av-positiv-el-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 Var hos legen i dag hun sa at man alltid (ja det er unntak..) har eggløsn. ca 14 dager FØR ikm. Samme hvor lang syklus du har. Du kan lese litt på pernille.info ang. eggløsn. Der tror jeg det står 12-16 dager før IKM reknes som normalt å ha eggløsn. Mitt råd: Fortsett å ta eggløsn.tester. Mine tester er noen dage svakere enn andre før jeg får helt positive tester. Kan ha noe med hvor lenge siden du tømte blæra, om du har drukket mye, når på dagen du tar testen .... Jeg klarer heller ikke helt å tyde eggløsn. slimet og tar derfor eggløsn.tester for å være helt sikker på når det er. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9106974-g%C3%A5tt-glipp-av-positiv-el-test/#findComment-9108449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå