Gå til innhold

hei på dere. hvordan går det?


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

nå ha jeg vært uten nett en god stund så nå var det deilig å gå inn igjen her å se litt på siden.

 

hvordan går det med dere, kose dere dere fortsatt hjemme, har de små begynt med grøt? vordan er leggerutinene deres.

 

her hjemme er alt veldig bra. celine vokser og gror og er nå blitt 5540 gram og 59 cm lang. så hun har vokst helt fint i forhold til sin kurve ut i fra fødselen.hun har begynt å spise grøt om kvelden og det er kjempestas, hun smatte og smatter.

 

håper alt står bra til med dere og at dete nyter tiden hjemme?

har dere forresten fått barnehageplass, det har ikke vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere!

Vi har det kjempe fint. Marcus vokser greit og er den sjrmøren blitt. Gliser og ler bare vi ser på han :o) Han er blitt 4 mnd og 3 uker. Var på kontroll på 4 mnd og da var hann 7060gr og 65.5 cm lang.

Nettene er stort sett greie, får mat en til to ganger pr. natt.

Får morsmelk og tre små t-skjeer med grøthver dag (tilvenning). Hadde i utgangspunktet bare lystå amme til han ble 6 mnd., men han hadde bare gått opp 300 gr. på 1 mnd. og det syntes jeg var lite og så begynte han å sove kjempe dårlig om natten.(Hva gjør man ikke for litt nattesøvn sier nå jeg!) Hs mente vektøkningen er grei, men jeg syntes det var lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...