Gå til innhold

I dag har jeg hørt hjertelyd =)

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i dag.

Ble nervøs først, for det tok din tid før hun fant hjertelyden; men da hun fant den var den sterk og fin =) Babyen lå bare litt langt ned.. =P

Var godt å høre hjertelyden i og med at jeg ikke er kvalm lenger og ikke kjenner så mye der nede =P Godt å få bekrefta at det faktisk er en liten der nede ;)

Hjertelyd på 142 og symfysemål på 14, og er 17 + 1 i dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9106833-i-dag-har-jeg-h%C3%B8rt-hjertelyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!Så kjekt da :-) Jeg var hos jordmor sist uke og fikk også høre hjertelyden. Tok en stund før hun fant den hos meg og, men plutselig var den der! Deilig å vite at det er et sprell levende lite nurk der. Jeg skal på ultralyd på mandag, gleder meg kjempemye. Håper alt er i orden der inne.

Så bra!! :)

Utrolig godt å høre det lille hjertet som slår! Jeg har vert å hørt den tre ganger allerede, men er en like god følelse hver gang. :) Når gleder vi oss bare utrolig mye til ultralyd 10. mai!

Jeg fikk høre hjertelyden igår,helt utrolig =) tok litt tid før hun fant den,lå langt nede men var kjempe fin =) Utrolig å tenke på at det er noe levende der inne.... Lenge til UL...men det skal bli spennende å se det som gjemmer seg der inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...