Gå til innhold

Oppsummering av bokplaner: Alene og gravid?

Singelmamma og banden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg overlater hele prosjektet til Sandvik; de som gir ut de gratisbøkene vi får på helsestasjon og sånn. Kanskje vi skulle hatt en underskriftskampanje der vi gir dem oppdraget samtidig?

Hvis de lager en sånn bok, eller et hefte, så blir den jo også gratis, om enn med litt reklame i.

Jeg syns ikke det er riktig at vi skal betale i dyre dommer for en sånn bok iallefall!! Alt annet er jo gratis, så hvorfor ikke en slik bok?

det går veldig bra her,har hatt så mye og gjøre på skolen og jobb den siste ukene, så har ikke vært her inne så mye, vært inne og skumlest litt, men ikke noe mer! Så i dag skal jeg bare bimme:p Ynglings forumet mitt vettu;)

Jeg har fått litt mage nå(så det måå jo være noe der inni) men ingen spark desverre, venter utålmodig i spenning!

Skal på UL neste uke, gleder meg kjempe masse!

Hvordan går det med deg, flytte klar nå? på tirsdag du får nøkkelen?=)

Annonse

suupert da:) det er så kos når magen kommer:)

åå så spennedede, skal du vite kjønnet da eller?:) du skal se at snart hopper og spretter magen i alle retninger og du ønsker deg tilbake til da han/hun lå i ro:P;)

joda går bra hær vet du, to måneder og noen dager igjen til termin og ryggen verker som f men:P hehe:) jaaaaaaaaaaaaaaaa handla en hel haug med ting og babyting osv til ny leil:) jepp tirsdag flytter jeg inn og no waaaay om jeg skal hjem på besøk til gamla med det første:D:D

åhhh herlig!! Jeg bor hos barnefar (!) denne uken her, holder på og pusse opp hjemme skjønner du.

Foreløbig går det bra, men vi får se, ellers blir mamma neste utvei:p

Har faktisk handlet en god del ting allerede, men det er litt mer sånne kosekjøp, mangler de store (og dyre!) tingene, men det kommer!

jeg må jo nesten vite kjønnet, er kjempe nysgjerrig. er 90% sikker på en gutt, så blir spennende og se!

gleder meg kjempe masse jeg og, men mest fordi jeg er så bekymret for at alt ikke er i orden:/

også selvsagt pga kjønnet da, selvom jeg har en følelse at jeg kommer til og gå derfra uten og vite det:P

Men jeg skal selfølgelig sette meg ned og skrive til deg med en gang jeg vet=)

ja, tror faktisk på at mødrene kan få den "følelsen" og at det stemmer:p er liksom sååå sikker på at det er gutt at jeg kommer til og bli kjempe overrasket om det er en liten jente inni der! men her er ALT velkommen! blir nok en kjempe shopping runde på meg og mamma ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...