Gå til innhold

I natt fødte jeg.......en grisunge......

Pandura

Anbefalte innlegg

Det er jammen mye rart i hode på en gravid! Jeg har utrolig livaktige drømmer for tiden, og i natt fødte jeg. Det var en helt normal fødsel og alt var helt greit helt til jeg skulle se hva som hadde kommet ut av meg...... Nemlig en alldeles nydelig liten grisunge som gryntet så fornøyd med navlesnor mellom forbena. Det verste var at godmannen min stod å smilte søtt og beundret avkommet!

Våknet med et rykk var temmelig lattermild da jeg fikk summet meg litt!

Med førstemann drømte jeg at han kom ut gjennom navlen min, men at jeg stappet han inn igjen og knøt sammen hullet han hadde laget seg.....

Det er nok tiden for livlige drømmer, men en griseunge tar liksom kaka synes jeg.

Ha en strålende dag.

Fortsetter under...

Det er så rart.. det er så mange som drømmer nogenlunde det samme når de går gravid.. :)..

jeg drømte forleden dag at jeg fødte en kattunge.. men bel veeeldig skuffa ja..

alle rundt meg lo.. :(.. snakka med ei venninne og ho som er sammen med broren min og de begge har drømt samme drømmen.. at de fødte kattunger.. :)) rart??

Jeg har alltid slike drømmer når jeg er gravid. For en ukes tid siden hadde jeg også en. Jeg har en gammel t-skjorte som jeg har hatt på meg når jeg har født alle ungene, bringer liksom lykke. I drømmen hadde jeg glemt den hjemme og fødte for første gang uten denne. Ingen god følelse, og selv lenge etter at jeg hadde våknet hadde jeg denne litt ekle følelsen av at da kom noe til å gå galt....

Unger som kommer ut av navlen, ja, det tror de to minste jentene mine. De står og roper inn i navlen min, eller vinduet som de sier, og håper at babyen snart klarer å presse seg ut. Lurer innimellom på hvordan bilder de har av slikt.

Annonse

Hi, hi. En grisunge - det har jeg ikke prøvd før:-)

Jeg har også hatt mange rare drømmer, men det mest spesielle var da jeg gikk gravid med nr. 2 og fødte en unge på størrelse med en 2-åring, med masse mørke krøller på hodet og hår på ryggen. Hadde i tillegg mitt svare strev med ungen fordi han var så frekk. Kunne snakke rent og hadde et ordforråd som en bryggesjauer!

Blir spennende å se om jeg klarer å slå den drømmen denne gangen. Har fortsatt mange måneder å gjøre det på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...