happyH Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Er det noen som har denne vogna? Det virker som om "alle" har TFK, OTH, EW eller en av disse andre "nymotens" vognene.. TFK er dessverre uaktuell for meg da jeg ikke vil trille med mykbagen fra meg. Har kikket på teutonia prestige som jeg liker veldig godt, men jeg har null erfaring på området så det kunne vært kjekt å høre om andre er fornøyde/misfornøyde med denne vogna.
mammaentiltrulte Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 vi har den og har brukt den fra tulla var født og nå er hun 6 mnd. og er kjempe fornøyd. vil aldri bytte den ut med noen. kjøpe først kombiutgaven med mybag og den var kjempe fin, men syntes den ble litt smal med stor vinterpose så vi kjøpe duobagen til ettehvert. har utgaven med lufthjul. den er enkel å slå sammen, tar liten plass i forhold til fks simo og brio og quinny. god å trille. supert med vendbart styre.vi har gått mye tur både på grus og asfalt og den er helt knall å trille. fått mange gode tilbakemeldinger på den. vet ikke om jeg har fått svart på det du lurte på. men hvis ikke må du bare spørre. kan i hvertfall anbefale den på det sterkeste.
happyH Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 tusen takk for svar! Godt å høre at du er så fornøyd. Tenker på kombivarianten med mykbag vi også (vi bor i 4 etg uten heis). Når du sier at det er vendbart styre - kan du da vende styret uten å ta av sportsdelen, eller må du snu selve sportsdelen??
mammaentiltrulte Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 kan bare vippes styret over uten å snu sportsdelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå