Gå til innhold

Symptomene er forsvunnet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 8 og alle symtomer jeg hadde har vært borte i en hel uke. I uke 6 og 7 var jeg veldig kvalm og trett, men nå er formen helt fin igjen. Så hjertet på ultralyd i uke 7 og alt virket normalt da, men nå er jeg litt bekymret.... Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt symptomer som har kommet og gått som det har passet seg hele tiden. Tror det er helt normalt. Var bekymret selv for dette, men har skjønt det sånn at det er flere som har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11+3 og alle mine symtomer er også borte. Er skikkelig bekymret. Jeg er kanskje litt småuggen innimellom og litt trøtt men det er liksom alt. Jeg har to jenter fra før, og med de har jeg ligget over doskåla helt til uke 14-16, og vært helt i koma. Denne gangen er alt så annerledes, har vært kvalm men ikke i nærheten av å spy, og langt ifra så trøtt som med de andre. Har også hatt tre SA, to i uke 12, så det er nok derfor jeg ikke klare å slappe av. Men på ul i uke 9 så alt helt perfekt ut. Jeg vet hvordan du har det, og det er ikke noe gøy...

Vi får krysse fingrene på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...