movic1 Skrevet 26. april 2007 #1 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg mener... Jeg testet positivt på morgenen i går, og i løpet av den dagen hadde jeg også el-slim. Dagen før kjente jeg at det stakk i venstre side, noe som fortsatte i går. Hvor lenge vil en f eks CB-test være positiv, er det i maks 48 timer? Synes dette er litt vankselig - og særlig det at vi uansett ikke kan ha sex før på kvelden, og da kanskje går glipp av hele greia. Jeg har også prøvd å tempe, men resultatet ble helt snålt - store variasjoner. Nesten sånn at jeg trur jeg må sette kl på 4 om morgenen, slik at jeg ikke har vært på do, ikke har sett etter sønnen vår.... ol, for det skjer ofte i 5-6 tiden. sukk... Kan jeg foresten tempe under armen - og blir det riktig, ?? Det hadde iallefall gjort det litt lettere. Noen temp-målere som er bedre enn andre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9105758-kan-man-teste-n%C3%A5r-el-er-over-om-%C3%A5-tempe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 Huff, du kan da ikke sette på vekkeklokken på 4 om natten. Det er jo den tiden de fleste av oss sover best. Og hvertfall ikke om du har et barn som du må stå opp med flere ganger om natten. Hva om du temper når du blir vekket av sønnen din, og mannen din tar seg av sønnen?? Prøve i en periode, så finner du ut om du blir noe lurere av tempingen. Hvis du testet postivt på el test, står det i forpakningen at det ikke er nødvendig å teste flere ganger i den syklusen. Selv hadde vi tre ... den uken vi ble gravid. Søndagkveld, onsdagmorgen og lørdagkveld. Jeg testet positivt på el test onsdag kveld. Så tipper jeg hadde eggløsning torsdag. Regner termin utfra den torsdagen, så det blir spennende å se på UL om ....sukk...13 uker ca... (Vi er nødt til å spare litt på kruttet, pga redusert sædkvalitet, og derfor hadde vi kun ... 3 hver dag - satt som en kule, sammen med litt pergo på meg!!) Tror ikke dere går glipp av el om dere er sammen på kvelden samme dag du testet positivt. Fordi egget kommer etter at du har testet positivt. 12-48 timer står det på testinnlegget. Egget holder seg i ca 24 timer, og sæden ca 3 døgn+ Lykke til, håper bekymringene dine kan handle om svangerskap snart og ikke produksjonen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9105758-kan-man-teste-n%C3%A5r-el-er-over-om-%C3%A5-tempe/#findComment-9108922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå