Skurvelurven Skrevet 25. april 2007 #1 Del Skrevet 25. april 2007 Han har vel aldri vært av de som har ønsket seg barn nevneverdig, og har flirt godt av kompiser som har blitt "tøfler". Nå er jeg jo gravid, og selv om han var litt negativ de første ukene, har han endret holdning. Vi snakker masse om hva som skjer inne i magen min, og hvordan ting blir når babyen kommer ut (i hvert fall åssen vi tror det blir). MEN han vil liksom ikke fortelle det til noen enda. Jeg måtte omtrent tvinge ham til å dra på besøk til foreldrene på mandag for å fortelle at de skulle bli besteforeldre. De har ønsket at vi skulle få barn i flere år, og jeg synes det var lumpent å skjule det for dem etter uke 12. Vi satt hos foreldrene hans i mange timer, og til slutt ble det så sent at jeg skjønte at han ikke kom til å si noe. Da jeg begynte å brekke meg og svigermor ble hysterisk fordi hun trodde hun hadde matforgiftet meg med sitt hjemmelagde jordbærsyltetøy, ble jeg nødt til å fortelle det selv. De ble kjempeglade, og svigermor som går av med pensjon neste uke følte at hun endelig fikk noe å se frem mot igjen. I tillegg har han ikke fortalt det til noen av sine kompiser eller våre felles kollegaer. Han vil at vi skal vente så lenge som mulig før vi sier noe. For meg virker det som om han er redd for at han skal bli "mobbet" av andre, siden han alltid har vært motstander av A4-liv som han kaller det. Jeg har bare lyst til å rope budskapet ut til den store verden. Verst er det vel at han ikke har sagt noe til leieboeren sin (som også er en god kompis), som nå har ganske kort tid på å flytte ut..... Flere som har rare menn her? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9105282-kj%C3%A6resten-min-er-rar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
November_rain Skrevet 26. april 2007 #2 Del Skrevet 26. april 2007 JA! Samboeren min er også sånn. Virker nesten som han er flau over det som skal skje. Og da jeg fortalte det til mine foreldre ble han litt småsur. Ikke helt det jeg hadde forventet da jeg skulle fortelle den store nyheten. Nå må jeg legge til at vi heller aldri hadde planlagt å få barn, det ble bare sånn. :-) Så han har vel kanskje ikke kommet seg helt over sjokket ennå. Han mente at januar var et passende tidspunkt å fortelle det til sine foreldre......(nurket kommet jo tross alt i november) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9105282-kj%C3%A6resten-min-er-rar/#findComment-9105708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå