Gå til innhold

noen som går tur ute med babybjörn?

Anbefalte innlegg

har tatt noen korte turer ut til butikken med snuppa i den, hun sitter utover og det virker som hun liker det kjempegodt! titter rundt og sutter på kanten,hihi:) hvor lenge kan de sitte i den? er redd for ryggen hennes. 15-20 min er vel ikke for mye?

Fortsetter under...

Jeg har snuppa innover mot meg, for hun virker nesten litt skremt når jeg har henne utover foreløpig. Bruker babybjørnen til og fra barnehagen for å hente storebror og av og til på kjøpesenter (for at hun skal få en forandring fra vognen). Jeg tror nok babyene sier ifra selv dersom de får det ubehaglig, for snuppa her sier klart ifra etter ca 25 min at hun vil i en annen posisjon (men pleier bare ha henne i den litt kortere, selvsagt).

Annonse

Har brukt babybjørnen mye når Amanda våkner og vi er på kjøpesenter og lignende. Da sitter hun utover sånn at hun kan følge med på hva som skjer. Setter jeg henne innover blir hun sulten og hun nekter å ligge i vognen når hun er våken (der ser hun ikke nok) ...

Har ikke babybjørn, men annen bæresele. Bruker den hvis vi skal f.eks. snartur på butikken eller en liten tur med hunden. Han sitter med ansiktet mot meg, foreløpig. Det har vært mye sol i det siste, og jeg har ikke noe som skygger for sola til ham, så utovervendt får han sola i øynene. Men det ser ut til at han liker å være ute i "dagslys" og følge med på ting som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...