Gå til innhold

åj, så stor magen har blitt :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 13+3 og jada, magen er på plass... den spratt ut og har holdt seg ute, men vokser ikke så veldig enda.. har aldri hatt flat mage jeg altså, og hadde litt "skinn" hengende igjen etter forrige svangerskap. er liksom dette som har fylt seg opp... uansett, buksene passer ikke så går allerede med mammabukser.. moro :)))

Annonse

venter nr 4 og bruker mine vanlige bukser enda...av erfaring venter jeg leeengst mulig med mammaklær,,, blir fort nok lei av dem. Men nå er jo trenden et eldorado for oss gravide..sist jeg var gravid for 4 år siden var det bare korte topper og innsving. Er 12+5 i dag og i følge leksikon er jo livmore bare som en stor appelsin, men magen kommer nok tidsnok...:)

er i uke 13 selv, uke 14 i morgen og merker at magen vokser. Men synes ikke jeg ser gravid ut bare feit..he he. Får på meg alle buksene ennå, og det er bra..ettersom jeg bor i afrika og kjøp av mammaklær er temmelig vanskelig der vi bor. Venter en liten forsending fra mamsen og papsen med mammklær som jeg brukte første gang jeg var gravid...tror ikke det vil være så veldig lenge til jeg må ta dem på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...