Gå til innhold

Kanskje vann i hodet? uke 16

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært på min første ultralyd med nr 2 i dag. Jordmor trodde hun kunne se litt for mye væske i bakhodet på babyen min. Hun visste ikke om det var skygger eller om hun bare så litt feil. Hun kalte inn en lege som tittet raskt. Han mente det ikke var noe grunn til å tro at det var noe galt og sa det så flott ut. Men jordmor måtte likevel notere dette i journalen min. Skal tilbake til UL om 2 uker, mest pga av at jeg ikke var langt nok på vei til å sette ny termin. Gruer meg egentlig til neste UL. Jeg klarer liksom ikke å slå dette fra meg. Er liksom redd at noe er galt alikevel. Er det noe som har opplevd noe lignende? Kan det alikevel være noe galt, eller er jeg litt paranoid? Er bare så redd for at det skal være noe galt med babyen min.... huff...

Fortsetter under...

Hei du

Jordmoren mente at det kunne være for mye vann i bakhodet. Men legen sa det var helt fint. Men klarer liksom ikke å børste det helt av meg ennå. Skal til ny UL 8 mai. Gruer meg nesten litt, i tilfelle de finner noe galt alikevel.

Huff, det var veldig trist å høre. Men kan se det slikt så tidlig altså? Hva tror de det kan bety? Vann i bakhodet har jeg forstått kan bety kromosonfeil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...