Gå til innhold

Første stikk i dag - det kan da ikke være så enkelt..?

Anbefalte innlegg

Jeg som tenkte jeg skulle røle villt og uhemmet over de pinslene jeg må igjennom ved IVF...

Så kjente jeg ikke stikket engang! Så langt har jeg vært heldig med bivirkningene. Ingen bivirkninger annet enn litt hodepine nå og da, men det hadde jeg da fra før av også.

Hvordan går det med dere andre stikkere/stikkere soon to be?

Fortsetter under...

Hei på deg

Jeg er ferdig med stikkingen og jeg synes hele prosessen har forløpt helt uproblematisk. Akkurat som deg så jeg for meg at det skulle bli verre, men hyggelig å bli positivt overrasket. Var ekstra nervøs fra EL sprøyten, men det var akkurat samme opplevelse som de andre stikkene, altså ikke noe å grue seg for. Er selv som ruger å regne, men bare på første døgnet, så det blir spennende fremover i de neste uker.

Lykke til videre, håper det bra med deg.

Hei selv ;-)

Så bra at det har gått så bra med deg også. Takk for infoen om at EL-sprøyta var like uproblematisk. Jeg har gruet meg litt for den siden man bare har den "ene sjansen".

I dag føles det ut som om jeg er, tja, litt oppblåst i magen. Litt sånn mensen-kommer-snart følelse. Hadde du noe slikt i stikke-perioden, eller føltes alt som vanlig?

Takk samme. Kos deg med rugingen. Jeg heier på deg:-)

Hei!

Er på stikking jeg også, stikker 2 sprøyter i magen fra idag, off, liker det ikke i det hele tatt, men det går fint. Er litt øm i magen som jeg har vært tidligere før EL, slags mensensmerter, så da er vi to :-)

Lykke til til deg da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...