Gå til innhold

Trondheim?

Rakri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var jo ikke så langt unna. Jeg antar mine også er toeggede, de er et resultat av stimulering med puregon, og det var 4 modne egg der. Vet bare de ligger i hver sin fostersekk. Terminen er opprinnelig 3.des, men regner med det blir i november en gang..

Har du barn fra før,eller er det de første? Selv har jeg to jenter på 8 og 13, men min samboer har ingen barn. Vi gleder oss veldig!!!

Hvordan er formen da?

Annonse

Huff... kvalme er nesten det verste. Har heldigvis ikke vært så fryktelig kvalm. Mest trøtt jeg.... passer dårlig med at jeg skal lese til eksamen (spesialpedagogikk 2) på kveldene etter jobb og leggetid for de to jeg har fra før... men men... kommer vel i havn. Ellers blir brystene bare større og større- og er veldig ømme. Hadde et halebeinsbrudd for et par år siden, og kjenner det veldig godt nå der + hofter. Håper det går seg til etter hvert, ellers spørs det hvor lenge jeg holder i jobb. Er førskolelærer, og jobber i barnehage - så det er en del løft / tungt fysisk. Heldigvis lettere når det blir vår og mindre påkledning.

merker mest at jeg er gravid på at det plutselig er så masse jeg ikke har lyst på.... kaffe, brus, rundstykker, bestemte typer pålegg.. har nesten aldri lyst på søtsaker lenger heller...merkelige greier!!!

Hmm... må være mer overraskende når det er tilfeldigvis. Vi fikk jo ul i uke 7, fordi det var sjanse for 2,3 eller 4. Så vi var ganske lettet :-)

samtidig overveldende likevel når man tar inn over seg at det kommer ut to babyer... blir veldig spennende... Hvor i Trondheim holder du til da?

Hadde jo vært moro å kunne møtes, kanskje?

Vi holder til på Møllenberg, men er på utkikk etter annet sted å bo. Har to store barn fra før (8, 13), så det blir litt for lite her. Målet er å finne noe innenfor Bispehaugen skolekrets, så det blir ikke så langt unna. Kan finne tid til et cafèbesøk en dag, ja. Mest ledig i helgene, evt etter åtte på kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...