Gå til innhold

Treff på kalvøya Søndag 20 mai

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur

Dersom været er ok foreslår vi ett treff på Kalvøya i Bærum søndag 20 mai klokken 13.

Dette treffet er for både mammaer og pappaer, samt eventuelle søsken. Dersom mange har hund er det kanskje greit å planlegge dette litt i forkant.

Vi tar med en grill som har plass til litt mer mat enn hva vi kan spise selv. Dersom vi blir mange må vi kanskje suplere litt ;)

Vi setter ut denne også i Juli og September klubben, regner med vi har mye til felles også der ;)

Hilsen pappaen og mammaen til "Lillevennen"

Fortsetter under...

Hei, hei.

Søndag 20.mai høres fint ut. Da får vi bare håpe at go' været fortsetter. Regner med at vi kommer hele familien, 2 store, 2 små og en bitteliten i magen.

Det er jo forressten fastmonterte griller på Kalvøya, men kan være lurt å ta med egen grill tilfelle det er flere ute i samme ærend. Vi kan også ta med en bærbar grill.

Tror dette blir kjempekoselig!

Klem

Annonse

Gjest Ut på tur

Jeg foreslår rett over broen.

På parkeringsplas siden lukter det så vondt av søppelkonteineren som står der.

Vi kommer til å ta med gass grillen. Litt etter som hvor mange som skal grille store kjøttbiter så er det plass til mat for 4-7 personer i slengen (plass til mange pølser ;)

Hei!

Jeg har ikke vært inne på denne siden før nå, men fikk tips om invitasjonen til et hyggelig treff på søndag. Skal se om jeg/ vi får til å komme med tanke på sovetiden til vår datter på 2,5 år i tolvtiden. Håper det pene været holder seg også!

• 2 uker senere...

Hei.

Vi blir med på søndag på grilling på Kalvøya og lurer på om det er noen alternativ plan om det skulle vise seg at været er dårlig. Eller møtes vi bare uansett og tar der derfra? Ikke like koselig å grille hvis det bøtter ned :o)

Vi tar som sagt med egen grill.

Gjest Ut på tur

Sånn som værmeldingene er nå så blir det regn på Søndag. Vi kommer tilbake på lørdag med endelig beskjed om hva som skjer. Dersom det er noen som ikke kommer seg på nett på lørdag så send meg en pm med mobilnummer vi kan nå dere på :)

Annonse

Hei igjen.

Nå når vi ser hvor bra været er, så har vi bestemt oss for å prøve grilling på Kalvøya. Skulle det snu og bli regn, får vi heller finne på noe annet. Men treffes gjør vi uansett kl 13 på Kalvøya.

Håper det er flere som kan komme.

Gjest Ut på tur

Her er det bare for deg å legge ut en dato og et klokkeslett som passer for deg Marianne 74 og så skal du se at det er noen som vil med :)

Vi var 3 fra Augustklubben og to fra Septemberklubben som var på tur. Samt en del søsken og venner av søsken. (pappaene var jo også med hos de fleste, hyggelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...