Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Har bestilt emmaljunga edge duo og var ganske fornøyd med valget. Men idag var jeg på en reflex butikk og damen som jobbet der gispet høyt når jeg fortalte at jeg hadde bestilt den. Jeg var jo alt for liten å tynn til å ha en slik vogn å den er jo den tyngste vognen også påstod hun. Ble helt satt ut jeg. Er litt over 160 høy å 50kg. Noen som har noen innslag på dette? Har undersøkt mye på nettet før vi bestilte og den er jo like tung som for eksempel simo sin kombi vogn.
susa :) Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg har kjøpt en edge duo og jeg syns ikke den er så tung som noen sier at den er. Jeg var veldig obs på vekten på den når vi var i butikken, fordi jeg hadde hørt at den var tung, men jeg klarte å løfte den uten problemer, og den var kjempegod å trille. Jeg vurderte city cross i tillegg fordi den er så mye lettere og mindre, men når jeg så vognene i virkeligheten og fikk testet dem så var valget innmari enkelt. Det eneste er at den kanskje er litt høy for deg, men håndtaket er jo justerbart.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg er en liten dame på 160 cm og ca 50 kilo, og jeg har duo edge, syns den fungerer helt greit! Syns ikke styret er for høyt opp heller. Vogna er veldig stabil, lun og romslig, jeg har brukt den gjennom vinteren og kunne ikke tenkt meg noen annen vogn mens babyen var liten (frem mot 7-8 mnd). Nå har vi en lettere sportsvogn i tillegg, men bruker edge'en mye på lange gåturer/ utflukter osv. Merkelig reaksjon på selgeren du nevner da, veldig påståelig rundt noe som er smak og behag!? Tror du vil trives med vogna jeg, den er super!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Haha.. det må være det dummeste jeg har hørt.. Du kan da være sterkere enn ei som er høyere enn deg! Meg f.eks! Nei.. kjøp den vogna du selv føler for! Har selv City Cross fordi den var lett, men liker du den andre kjøper du den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå