rosa vila Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Har bestilt en Easy Walker Sky men har ikke hørt så mye om den som bagvogn. Noen som har erfaring med bagen (07)?? Tror den er ganske stor, noen som vet målene? Har fått låne en voksipose som jeg har lyst til å bruke, håper det er god nok plass til både den og ungen... Venter mitt første barn i september :-)
utstyrsdilla13 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hei. Easywalker er en supergod vogn. Bagen er stor og romslig. Tror målene er 40*80 hvis jeg husker riktig. Sjekket veldig mange trehjulinger når vi skulle ha vår første vogn og fant ut at Easywalker var best. Den er jo superlett og utrolig god å trille. Du kommer til å bli veldig fornøyd. Vognen er knallgod. Voksipose går fint i bagen! Lykke til med førstemann!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Vi er superfornøyde med bagen!! Har gått over til sportsdelen nå. Vognen er utrolig god!! Bagen er stor og kan brukes lenge! Lykke til!!
mathias05+emma08+10 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Bagen er super og voksipose passer fint i den. Lykke til i september!! Fonøyd eier av vognr
rosa vila Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Takk for tilbakemelding begge to! Tror jeg skal kjøpe reisebag også, denne så veldig grei ut. Har godfølelsen for denne vogna, gleder meg til å ta den i bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå